Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenKoop dan allemaal een witte of grijze auto eh, bende zagen.
Wit en grijs...DAT is pas voor janetten.
carlito
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWit en grijs...DAT is pas voor janetten.
carlito
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenG-fiddy zit altijd op mij te zeiken als ik zeg dat zwart vet is, 't is ook zo'n grijs watje
wow wow, gast... G-fiddy is wel een uitzondering hoor.
G-fiddy = cool.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWit en grijs...DAT is pas voor janetten.
carlito
Gelukkig is mijn grijze auto nu zwart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenwow wow, gast... G-fiddy is wel een uitzondering hoor.
G-fiddy = cool.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
Gelukkig is mijn grijze auto nu zwart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenjammer genoeg niet de mijne, maar de moeite om hem te posten
Comment
-
zondag ging ik de mijne eens proberen echt vuil te krijgen ... rij ik eerst in een plas die veel te diep blijkt ... begint alles daar mega te roken !! auto heeft een uur staan stinken op de oprit
dan deed ik wat later een tweede poging, kwam ik toch niet vast te zitten in een patattenveld zeker ... maar goed, nu is ie wel redelijk vuil ... modder tot op het dak ... door mijn achterruit en mijn rechterzijspiegel is het zicht 0,0
hopen dat het niet regent !!!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment