Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    't is toegelaten er mee rond te rijden tot 2 weken na de paasvakantie.
    Te laat, 'ie is er al af. Vandaag de box (ongewassen) in de garage op z'n opbergrek geschoven, erna met de auto naar de wasbox, en erna de dakrails eraf ook.

Al die dingen op je dak zijn nadelig voor 't verbruik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Pics van gisteren.
      ahhh zo vuil,ik heb met mijne skibox al + 200km/u gereden

Comment

• Ik heb enkele keren de 190 op teller aangetikt, maar vond dat méér dan snel genoeg. 165 op tempomat (op teller, i.e. een kleine 160 op GPS) vond ik een aangename reissnelheid.

Op de terugweg, nog maar net op de autostrade, vloog me trouwens een Range voorbij (zonder type-aanduiding) aan 200 of iets in die aard, met twéé skiboxen (van die hoge Thule-dingen) op z'n dak. Dat moet dus quasi zeker ne naft geweest zijn (was nog een BMW-versie, dus 3-liter diesel), en ik wil z'n verbruik aan 200 met 2 boxen op z'n dak ECHT niet weten.

Comment

Ik heb enkele keren de 190 op teller aangetikt, maar vond dat méér dan snel genoeg. 165 op tempomat (op teller, i.e. een kleine 160 op GPS) vond ik een aangename reissnelheid.

Op de terugweg, nog maar net op de autostrade, vloog me trouwens een Range voorbij (zonder type-aanduiding) aan 200 of iets in die aard, met twéé skiboxen (van die hoge Thule-dingen) op z'n dak. Dat moet dus quasi zeker ne naft geweest zijn (was nog een BMW-versie, dus 3-liter diesel), en ik wil z'n verbruik aan 200 met 2 boxen op z'n dak ECHT niet weten.
          Ik heb een Thule Ocean 300.Dat ding heeft zo'n goede 10 000km op m'n dak gestaan op één maand zonder enige probs . Maar toch zoals je het zegt ik vertrouw die dingen niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
            Vind het wel iets hebben

Er rijdt hier een rode Mini rond, en die rijdt gans het jaar met een box op z'n dak,
            Bij mijn overburen staat de box er nu voor het derde jaar op rij op - continu...

Comment

• Pff, ik zie er echt tegenop om deze te wassen.
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wees maar zeker, hoe langer vuil, hoe moeilijker te wassen
                Daarnet de Xsara ook eens gedaan na een half jaar...damn wat een prut dat daar af kwam

Maar zwart is nog een graad erger

Comment

• Ik ga morge die van mij is onder handen nemen. Examenperiode + Winter = Dirty

Comment

• man als ik mijne auto nu zie buitenstaan pfff, tzal carwash worden ik heb er geen zin in... soms wou ik echt dat wax-it.be mijnen broer was ofzo hé

Comment

• Als ge uwe auto echt graag ziet: No Carwash

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                        Als ge uwe auto echt graag ziet: No Carwash
                        ²²²²²²²² En zeker geen nieuwe zoals de jouwe Andy
                        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• kzie die doodgraag maar kheb geen zin om die te kuisen... weten jullie ni wa voor een oppervlakte da is???? of mss dak sebiet naar selfcarwash gaan, dan heb ik op zijn minst al hogedrukspuiten

Comment

Ik heb enkele keren de 190 op teller aangetikt, maar vond dat méér dan snel genoeg. 165 op tempomat (op teller, i.e. een kleine 160 op GPS) vond ik een aangename reissnelheid.

X5 met aanhangwagen tegen 180 per uur verbruikt 26 liter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                              kzie die doodgraag maar kheb geen zin om die te kuisen... weten jullie ni wa voor een oppervlakte da is???? of mss dak sebiet naar selfcarwash gaan, dan heb ik op zijn minst al hogedrukspuiten
                              Tamzak

Ik ben nog nooit met een eigen wagen naar de carwash geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                Tamzak

Ik ben nog nooit met een eigen wagen naar de carwash geweest
                                dan krijg je men respect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                  kzie die doodgraag maar kheb geen zin om die te kuisen... weten jullie ni wa voor een oppervlakte da is???? of mss dak sebiet naar selfcarwash gaan, dan heb ik op zijn minst al hogedrukspuiten
                                  Hmm, Maar gebruik dan niet de borstels die ze der meestal hebben.
                                  Eens ge der zelf aan bezig zijt gaat da vlot Muziekske opzetten, opt gemakske kuisen en dan krijgde der wel voldoening van

Comment

• Idd en zo koud is 't lang niet vandaag. Op 'n uurtje ben je toch gemakkelijk rond!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                                      Hmm, Maar gebruik dan niet de borstels die ze der meestal hebben.
                                      Eens ge der zelf aan bezig zijt gaat da vlot Muziekske opzetten, opt gemakske kuisen en dan krijgde der wel voldoening van
                                      en natte koude pollekes, een vuil broek... ma kom ik hou voet bij stuk en ga nu naar de selfcarwash... maar men spons is wel een specialeke das al iets hé

Comment

• Da ga de goeie richting uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                          Idd en zo koud is 't lang niet vandaag. Op 'n uurtje ben je toch gemakkelijk rond!
                                          Een uurtje zou ik niet zeggen, zeker niet op een zwarte en zo'n Signum zal ook niet erg klein zijn denk ik

Comment

Working...
                                          X