Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
haha. nee, ik weet niet hoe dat komt. Maar ALS ik een auto was, doe ik het wel met oog voor detail (al zeg ik het zelf ). En afhankelijk van de velgen die op de auto staan, kan het zéker langer duren. Die 15-gaatse dingen zijn een hel om te kuisen.
haha. nee, ik weet niet hoe dat komt. Maar ALS ik een auto was, doe ik het wel met oog voor detail (al zeg ik het zelf ). En afhankelijk van de velgen die op de auto staan, kan het zéker langer duren. Die 15-gaatse dingen zijn een hel om te kuisen.
Zijn bij mij ook proper... laat ze natuurlijk minder vuil worden dan de jouwe. Alhoewel, de Passat ziet tegenwoordig niet veel water. Heb ook zeer makkelijk proper te houden velgen. Scheelt enorm veel in tijd.
Zijn bij mij ook proper... laat ze natuurlijk minder vuil worden dan de jouwe. Alhoewel, de Passat ziet tegenwoordig niet veel water. Heb ook zeer makkelijk proper te houden velgen. Scheelt enorm veel in tijd.
Inderdaad. De AMG velgen probeer ik echt heel proper te houden. Die wil ik echt niet naar de zak. Dus ik simoniseer die, en dan elke week het remstof er eens afwrijven met een zachte handdoek. Ook tijdens de wasbeurten dan, spendeer je zo goed als geen tijd aan de velgen.
De huidige 15" 15-gaatse velgjes echter... daar zit nog remstof op van 15 jaar geleden. ik vrees dat ik die niet proper ga krijgen.
Comment