Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    Onze 306 is ook zo vuil
    Die karren kunnen daar tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Ma enfin, zoveel minder vet
      I know, maar ik werk er terug aan. Des te minder ik naar de garage moet, des te vuiler

Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
      @LL stel je die kar eens niet voor hier op 't forum ? Welke is het trouwens ? 530d ? Wel zeer knappe km vreter. En hoe is het met de RS6 en zo ?

Ik ben niet meer mee met alles want ken je (tot nog toe) enkel maar van op 't forum
      Sorry man, niet echt zin in om eerlijk te zijn, een topic. Het is dus indd een 535d
      De RS6 heb ik nog, die doe ik niet weg voor het schamele geld (zeer relatief uiteraard) dat ik daar nog voor kreeg.

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
      +111111

Kuis dan gewoon uw plaat en de achterlichten en gaaaaaaaaaaaan
      Da's marginaal. Dan kuis ik liever helemaal niet.
      Maar ik vond het gewoon een beetje not done met zo'n schijtevuile kar aan te komen in een garage waar je die wagen een paar weken d'r voor hebt gekocht

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      auto's kuisen is ook ni uwen beste kant hé

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Is dit gewoon met de hogedrukspuit gedaan? Of gebruik je ook zo'n borstel of spons?
      In zo'n selfcarwash, zonder borstel.

Eerst een soort foamgun, dan hogedruk met warm water en zeep, daarna afspoelen met koud water, dan waxen en tenslotte zoals dat zo mooi heet "vlekvrij naspoelen".

Kost me een euro'tje of 3, ofzo
      En dat is nog veel, normaal kom ik daar met 2 EUR toe.

Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
      Neen, 'k vind 'm er toch proper uitzien hoor.
      En als Leftlane 'm zo vuil kan krijgen op een paar weken, dan zou ik niet de moeite doen om 'm krááknet te krijgen. 'ie Is toch weer direct vuil.
      Inderdaad...plus ik kom vaak op industriële terreinen etc
      Daar heb je altijd wel modder of vuiligheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        In zo'n selfcarwash, zonder borstel.

Eerst een soort foamgun, dan hogedruk met warm water en zeep, daarna afspoelen met koud water, dan waxen en tenslotte zoals dat zo mooi heet "vlekvrij naspoelen".

Kost me een euro'tje of 3, ofzo
        En dat is nog veel, normaal kom ik daar met 2 EUR toe.
        woeha! dan ga je wel helemaal banana's zeker als je dat allemaal met slechts 3 (of zelfs 2) euro (of zijn dat Zwitserse euro's?) klaar gespeeld krijgt?!

Als ik zo eens snel snel (en niet al te nauwkeurig) mijn kar wil proper krijgen in een self carwash box dan ben ik al rap 2 kwijt voor alleen 'hogedruk met warm water en zeep' en 'vlekvrij naspoelen'.

Comment

• Ik ga daar bijna altijd heen als ik in België ben...

Met 2 EUR moet je nu niet treuzelen, maar met 2,50 heb je echt ruimschoots tijd.
          Ik begrijp dat ook niet: eenzelfde carwash-systeem elders kost me minstens het dubbele; kwestie van hoe het ingesteld is I guess. In ieder geval ben ik er nog nooit 1 tegengekomen die onder de 4 a 5 EUR duikt, buiten die dan.

Ik snap eigenlijk niet dat dat met mijn schamele 2 EUR winstgevend kan zijn

Comment

• Hier wat verderop ga ik altijd in de winter, als hier thuis het water buiten afgesloten is (en de HDR dus niet meer te gebruiken is). Sponsje en emmer meenemen naar de self-carwash, en met 1.50€ is hij proper

Comment

• Met een spons en emmer mee lukt me dat daar voor 1 EUR denk ik

Comment

Ik heb 'm toch maar ff gewassen, moest er mee naar de garage en dan schaam ik me dood..ik bedoel ik heb die kar een paar weken geleden gekocht

die Audi-ringetjes

Comment

• Comment

• 'spons' schrijven op AW ... is dat niet zo een beetje als vloeken in de kerk?

Comment

wie heeft da gedaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                        'spons' schrijven op AW ... is dat niet zo een beetje als vloeken in de kerk?

Och ik krijg het daar echt van. Wat moet je anders gebruiken dan een goede spons? Je handen ofzo?

En ja, soms gebruik ik ook die borstel van zo'n self-carwash. Dat spul werkt beregoed, en je krijgt er je velgen ook nog redelijk proper mee.

Dat zoiets microkrasjes of veegjes veroorzaakt, duuh. Maar een auto is een auto, geen spiegel van een mega-telescoop hé.

(uiteraard is deze rant helemaal niet op jou gericht, eerder naar heel dat overdreven gedoe ivm lak en nanokrasjes en vuilpuntjes en heel de zever. )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                          wie heeft da gedaan?
                          IK!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Och ik krijg het daar echt van. Wat moet je anders gebruiken dan een goede spons? Je handen ofzo?

En ja, soms gebruik ik ook die borstel van zo'n self-carwash. Dat spul werkt beregoed, en je krijgt er je velgen ook nog redelijk proper mee.

Dat zoiets microkrasjes of veegjes veroorzaakt, duuh. Maar een auto is een auto, geen spiegel van een mega-telescoop hé.

(uiteraard is deze rant helemaal niet op jou gericht, eerder naar heel dat overdreven gedoe ivm lak en nanokrasjes en vuilpuntjes en heel de zever. )
                            Big fat second.

wuk een zever over al dat getdetail ...

Comment

• Ik rij ook elke 1 of 2 weken een carwash binnen. Met zo van die "zwiepende zeemlappen". Dat kletst tegen m'n kar, en dat zal zeer zeker krasjes maken, maar m'n kar is teminste proper. En één of twee keer per jaar detail ik 'm dan. Zo is dat goed, voor mij.

Comment

Ik ga daar bijna altijd heen als ik in België ben...

Met 2 EUR moet je nu niet treuzelen, maar met 2,50 heb je echt ruimschoots tijd.
                                Ik begrijp dat ook niet: eenzelfde carwash-systeem elders kost me minstens het dubbele; kwestie van hoe het ingesteld is I guess. In ieder geval ben ik er nog nooit 1 tegengekomen die onder de 4 a 5 EUR duikt, buiten die dan.

Ik snap eigenlijk niet dat dat met mijn schamele 2 EUR winstgevend kan zijn
                                Den Teugel @ Rotselaar
                                De beste voor zijn prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk Berichten
                                  Den Teugel @ Rotselaar
                                  De beste voor zijn prijs.
                                  Nope, is duurder én die hogedruk spuit IMO te hard

Comment

Nope, is duurder én die hogedruk spuit IMO te hard
                                    Waar is het dan beter? Ik heb u nogtans al gezien bij den teugel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                      wie heeft da gedaan?
                                      Doesn't matter! Ik geef jullie collectief de schuld!

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Mja ok.... maar dat zeggen anderen dan misschien weer van heel jouw PPO gedoe.
                                      Ieder zijn meug, zeg ik dan.
                                      Zolang ze niet tegen mij persoonlijk beginnen te memmen als ik iets doe wat in hun ogen niet kan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk Berichten
                                        Waar is het dan beter? Ik heb u nogtans al gezien bij den teugel.
                                        Leo Peeters, Tremelo. Daar staan een 5 a 6 tal boxen. Probeer maar eens daar, je zal het verschil merken

edit: en goeiendag komen zeggen he

Comment

Leo Peeters, Tremelo. Daar staan een 5 a 6 tal boxen. Probeer maar eens daar, je zal het verschil merken

edit: en goeiendag komen zeggen he
                                          ge vertrok juist toen ik aankwam.
                                          Kan toch moeilijk me wagen dwars voor die van u rijden om ff goeiedag te zeggen .

Comment

Working...
                                          X