Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
@LL stel je die kar eens niet voor hier op 't forum ? Welke is het trouwens ? 530d ? Wel zeer knappe km vreter. En hoe is het met de RS6 en zo ?
Ik ben niet meer mee met alles want ken je (tot nog toe) enkel maar van op 't forum
Sorry man, niet echt zin in om eerlijk te zijn, een topic. Het is dus indd een 535d
De RS6 heb ik nog, die doe ik niet weg voor het schamele geld (zeer relatief uiteraard) dat ik daar nog voor kreeg.
Kuis dan gewoon uw plaat en de achterlichten en gaaaaaaaaaaaan
Da's marginaal. Dan kuis ik liever helemaal niet.
Maar ik vond het gewoon een beetje not done met zo'n schijtevuile kar aan te komen in een garage waar je die wagen een paar weken d'r voor hebt gekocht
Is dit gewoon met de hogedrukspuit gedaan? Of gebruik je ook zo'n borstel of spons?
In zo'n selfcarwash, zonder borstel.
Eerst een soort foamgun, dan hogedruk met warm water en zeep, daarna afspoelen met koud water, dan waxen en tenslotte zoals dat zo mooi heet "vlekvrij naspoelen".
Kost me een euro'tje of 3, ofzo
En dat is nog veel, normaal kom ik daar met 2 EUR toe.
Neen, 'k vind 'm er toch proper uitzien hoor.
En als Leftlane 'm zo vuil kan krijgen op een paar weken, dan zou ik niet de moeite doen om 'm krááknet te krijgen. 'ie Is toch weer direct vuil.
Inderdaad...plus ik kom vaak op industriële terreinen etc
Daar heb je altijd wel modder of vuiligheid.
Eerst een soort foamgun, dan hogedruk met warm water en zeep, daarna afspoelen met koud water, dan waxen en tenslotte zoals dat zo mooi heet "vlekvrij naspoelen".
Kost me een euro'tje of 3, ofzo
En dat is nog veel, normaal kom ik daar met 2 EUR toe.
woeha! dan ga je wel helemaal banana's zeker als je dat allemaal met slechts 3 (of zelfs 2) euro (of zijn dat Zwitserse euro's?) klaar gespeeld krijgt?!
Als ik zo eens snel snel (en niet al te nauwkeurig) mijn kar wil proper krijgen in een self carwash box dan ben ik al rap 2 kwijt voor alleen 'hogedruk met warm water en zeep' en 'vlekvrij naspoelen'.
Ik ga daar bijna altijd heen als ik in België ben...
Met 2 EUR moet je nu niet treuzelen, maar met 2,50 heb je echt ruimschoots tijd.
Ik begrijp dat ook niet: eenzelfde carwash-systeem elders kost me minstens het dubbele; kwestie van hoe het ingesteld is I guess. In ieder geval ben ik er nog nooit 1 tegengekomen die onder de 4 a 5 EUR duikt, buiten die dan.
Ik snap eigenlijk niet dat dat met mijn schamele 2 EUR winstgevend kan zijn
Hier wat verderop ga ik altijd in de winter, als hier thuis het water buiten afgesloten is (en de HDR dus niet meer te gebruiken is). Sponsje en emmer meenemen naar de self-carwash, en met 1.50€ is hij proper
Ik rij ook elke 1 of 2 weken een carwash binnen. Met zo van die "zwiepende zeemlappen". Dat kletst tegen m'n kar, en dat zal zeer zeker krasjes maken, maar m'n kar is teminste proper. En één of twee keer per jaar detail ik 'm dan. Zo is dat goed, voor mij.
Ik ga daar bijna altijd heen als ik in België ben...
Met 2 EUR moet je nu niet treuzelen, maar met 2,50 heb je echt ruimschoots tijd.
Ik begrijp dat ook niet: eenzelfde carwash-systeem elders kost me minstens het dubbele; kwestie van hoe het ingesteld is I guess. In ieder geval ben ik er nog nooit 1 tegengekomen die onder de 4 a 5 EUR duikt, buiten die dan.
Ik snap eigenlijk niet dat dat met mijn schamele 2 EUR winstgevend kan zijn
Och ik krijg het daar echt van. Wat moet je anders gebruiken dan een goede spons? Je handen ofzo?
En ja, soms gebruik ik ook die borstel van zo'n self-carwash. Dat spul werkt beregoed, en je krijgt er je velgen ook nog redelijk proper mee.
Dat zoiets microkrasjes of veegjes veroorzaakt, duuh. Maar een auto is een auto, geen spiegel van een mega-telescoop hé.
(uiteraard is deze rant helemaal niet op jou gericht, eerder naar heel dat overdreven gedoe ivm lak en nanokrasjes en vuilpuntjes en heel de zever. )
Mja ok.... maar dat zeggen anderen dan misschien weer van heel jouw PPO gedoe.
Ieder zijn meug, zeg ik dan.
Zolang ze niet tegen mij persoonlijk beginnen te memmen als ik iets doe wat in hun ogen niet kan.
Comment