Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Soit, op zijn leeftijd zou ik hetzelfde doen.
    Ik ken er van 50 die nu nog altijd hetzelfde doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
      Niet alles is serieus bedoeld

Maar dat had je wrsch ook al wel door
      Uiteraard!

Comment

• Die velgen die nu op die S500 zitten zijn wel veel wijzer dan die andere. Houden zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
          Vorige week examens afgelegd via middenjury. Nu wachten op rapport, die is voor binnen 2 weken.
          Ivm die middenjury: is dat eigenlijk een goed systeem? In het hoeveelste middelbaar ging je nu normaalgezien zitten?
          Dus als ik het goed voorheb heb je binnen 2 weken al je diploma secundair onderwijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
            Ivm die middenjury: is dat eigenlijk een goed systeem? In het hoeveelste middelbaar ging je nu normaalgezien zitten?
            Dus als ik het goed voorheb heb je binnen 2 weken al je diploma secundair onderwijs?
            ja had ik dat in den tijd geweten, eigelijk totaal niet want school was eigelijk een mooie tijd, werken daarintegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
              ja had ik dat in den tijd geweten, eigelijk totaal niet want school was eigelijk een mooie tijd, werken daarintegen
              flydude, congratz met de +500 posts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                Erger heb ik het niet laten worden
                Uw auto is amper vuil

Comment

• Onzen M3 voor de poetsbeurt gisteren namiddag...

Bijgevoegde Bestanden
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• En na de poetsbeurt?
                      Of mag dat hier niet gepost worden?

Comment

• op de parkeerboete die ik gisteren kreeg met m'n zwarte auto stond als kleur "grijs" vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Niet goed zichtbaar wegens kleur.

Die hebben daar wel een vreemd basketbalterrein ... die lijnen liggen zo vreemd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                            op de parkeerboete die ik gisteren kreeg met m'n zwarte auto stond als kleur "grijs" vermeld.
                            Frankie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                              En na de poetsbeurt?
                              Of mag dat hier niet gepost worden?
                              Ge weet wel he, poetsen => mietjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                                op de parkeerboete die ik gisteren kreeg met m'n zwarte auto stond als kleur "grijs" vermeld.
                                U kennende...ver zullen ze er toch niet hebben afgezeten hé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                  Ge weet wel he, poetsen => mietjes
                                  Spons => ban

Comment

Spons => ban
                                    Amaai ni, met een dier uwen wagen kuisen, hoe vreed moet ge daarvoor zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                      Amaai ni, met een dier uwen wagen kuisen, hoe vreed moet ge daarvoor zijn ?
                                      Ma das beter. Die haartjes zijn zacht.

Comment

U kennende...ver zullen ze er toch niet hebben afgezeten hé?
                                        zwarte auto. niet blauwe auto. die is lentevuil, zomervuil, herfstvuil én wintervuil.

Comment

Ma das beter. Die haartjes zijn zacht.
                                          gij vreedaard

Comment

Working...
                                          X