Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wintervuil

Comment

• Blanco nummerplaathouder zou haar zo goed staan...!

Comment

• En 5cm naar beneden ook .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          En 5cm naar beneden ook .
          Hij heeft het lef niet zei hij me vorige week.

Comment

• 8cm zou helemaal af zijn!

Wat staan die 147's toch hoog op hun poten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
              Blanco nummerplaathouder zou haar zo goed staan...!
              toch leuk dat na 2,5 jaar ze nog steeds dezelfde commentaren krijgt

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              En 5cm naar beneden ook .
              ja, ik heb veren liggen!

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
              Hij heeft het lef niet zei hij me vorige week.

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
              8cm zou helemaal af zijn!

Wat staan die 147's toch hoog op hun poten.
              8cm is zowiezo teveel, de Belgische wegen zijn niet allemaal biljarttafels he, en ik heb toch nog graag wat demping.

Comment

• Door de felle regen deze morgen is hij terug wat properder, maar toch al zo'n 10000km niet meer gewassen. Vandaag toch maar even ramen, klinken, lichten en nummerplaat proper gemaakt.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
                  1982 BMW E28 528i
                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• enkel de klink schoonmaken is echt een grappig beeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                      enkel de klink schoonmaken is echt een grappig beeld.
                      De rest is verloren moeite in de winter, elke werkdag + 400km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                        Lekkere kar jong!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                          De rest is verloren moeite in de winter, elke werkdag + 400km.
                          Remco van Die kom ik wel nog regelmatig tegen. Maar euhm, die 90pk, is dat niet wat te weinig?

Mijne staat ook goed vuil nu. Deze maand een 18000km gehaald ermee en zolang m'n baas wilt dat ik ze zelf was en niet echt het juiste materiaal voorziet sta ik toch ook niet te popelen voor ze te wassen. Op een week tijd is dat toch weer super vuil

Krijg alleen het schijt van die clarkisten die het grappig vinden om er een tekst op te zetten. Moest het nu nog eens iets origineel zijn... Maar neen...

Comment

• en hij wordt met den dag vuiler! Ondertussen zie heeft het nog eens gerden terwijl ik aan het rijden was, dus tis niet meer om aan te zien. mijn garage ligt vol modder

Comment

• Zo hoort het!

Heb ooit eens met zo'n model gereden en het zat toen vol gras. Weide ingereden en daar wat geamuseerd, later pas ingezien dat je beter met de ruiten toe rijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                Remco van Die kom ik wel nog regelmatig tegen. Maar euhm, die 90pk, is dat niet wat te weinig?

Mijne staat ook goed vuil nu. Deze maand een 18000km gehaald ermee en zolang m'n baas wilt dat ik ze zelf was en niet echt het juiste materiaal voorziet sta ik toch ook niet te popelen voor ze te wassen. Op een week tijd is dat toch weer super vuil

Krijg alleen het schijt van die clarkisten die het grappig vinden om er een tekst op te zetten. Moest het nu nog eens iets origineel zijn... Maar neen...
                                In welke regio kom je die tegen?
                                Zelfs maar 88pk denk ik. Ja absoluut te weinig. Met 1200kg goederen aan boord is het constant planken om vooruit te raken. Anderzijds, best handig, zo loop je niet al teveel snelheidsboetes op. 130km/u is echt wel het max.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                  Zo hoort het!

Heb ooit eens met zo'n model gereden en het zat toen vol gras. Weide ingereden en daar wat geamuseerd, later pas ingezien dat je beter met de ruiten toe rijd.

heb ik ook al gehad

nu staat hij vast in het middn van wei

zijn voorkant raakt de grond al, hij zal er niet meer met eigen kracht uitgeraken...

Comment

• Audi is zo vuil dat je m'n achterste plaat niet meer kan lezen.

Comment

• Wintervuile pug

Vuiler krijg ik hem niet meer denk ik, 't regent er altijd terug af

Comment

• en nu allemaal naar de car wash, en allemaal lekker veel krassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwes Bekijk Berichten
                                          en nu allemaal naar de car wash, en allemaal lekker veel krassen
                                          Zot, dan ziet ie volgende week toch terug zo vuil, 'k was em in de lente wel eens

Comment

Working...
                                          X