Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Zot, dan ziet ie volgende week toch terug zo vuil, 'k was em in de lente wel eens
    Ik wacht ook tot de lente wetende dat hem het laatst is gewassen met de herfstmeet, dan zal mijn kar ongeveer een halfjaar vuil hebben gestaan maar kzou men spiegels wel is moeten wassen, ik zie er geen fuck meer door

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      Ik wacht ook tot de lente wetende dat hem het laatst is gewassen met de herfstmeet, dan zal mijn kar ongeveer een halfjaar vuil hebben gestaan maar kzou men spiegels wel is moeten wassen, ik zie er geen fuck meer door
      'k was toen met de R4

dus deze is toen ook niet gewassen, hoogstens eens afgespoten.
      Last edited by ; 11/12/2008, 22:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
        In welke regio kom je die tegen?
        Zelfs maar 88pk denk ik. Ja absoluut te weinig. Met 1200kg goederen aan boord is het constant planken om vooruit te raken. Anderzijds, best handig, zo loop je niet al teveel snelheidsboetes op. 130km/u is echt wel het max.
        Vooral a'pen eigenlijk. Maar ga er eens op letten.

1200kg, das dan 3500kg in totaal?

Vandaag met de mijne, wel op een lichte helling, 900m nodig gehad om van 80 naar 90 te gaan... Wel 2300kg aan boord en 3ton leeg

Maar das echt traag man... Leeg valt ze wel best mee, en dikke stabistang er onder, dus in de bochten kan ik nog wat goed maken é

Comment

• Die letzten Worte ...
          ... eines Diesel-Fahrers:
          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
          W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
            en express die ruitenwisser niet gebruiken.

Comment

• zo hoort het hier!
              al de rest zijn pussiewussiefotoots!

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Zo stond ze er donderdag en vrijdag nog bij... vrijdagavond toch maar gauw gewassen...

Mijn voorlichten waren zo goed als nutteloos geworden...

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• mijnen was zowat een beetje zoals de jouwe, maar jammer genoeg geen foto's kunnen trekken.
                  Noodgedwongen naar de carwash gemoeten...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                    mijnen was zowat een beetje zoals de jouwe, maar jammer genoeg geen foto's kunnen trekken.
                    Noodgedwongen naar de carwash gemoeten...
                    zag jij 's nachts ook geen steek meer omdat uw voorlichten compleet onder de smurrie zaten?

Comment

• awel, ik had 't gevoel dat ze te veel naar beneden stonden, niet plezant als je dezelfde dag nog naar de keuring moet
                      Dat scheelt dus echt wel een pak he.
                      Je kon hesp pekelen op de koplampen!
                      M'n vinger erover strijken en hij was helemaal grijs-wit.
                      Per dag had ik een streep getrokken, naast elkaar. Die eerste was nog amper zichtbaar.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Tussentijds rapport

Comment

• En de lente is nog ver weg hoor

Comment

En de lente is nog ver weg hoor

1. dat is amper vuil te noemen!
                            2. je hebt je wagen net een ticketje carwash bezorgt door op de lak TCT te schrijven... weet je niet dat dat inbrandt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                              2. je hebt je wagen net een ticketje carwash bezorgt door op de lak TCT te schrijven... weet je niet dat dat inbrandt?
                              1. Ge zou hem int echt moeten zien, de klink vastpakken bezorgt u al een lichtgrijs hand
                              2. Dikke pech, hij word pas gewassen medio Maart

Comment

Inbranden nog wel?
                                Jawaddedadde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Inbranden nog wel?
                                  Jawaddedadde
                                  jaja, hoe noemt dat anders... mijn buur rijdt met een zwarte vento... op z'n motorkap hebben ze voor de zomer ook eens om te lachen een boodschap geschreven... je kan ze nog steeds lezen

Comment

jaja, hoe noemt dat anders... mijn buur rijdt met een zwarte vento... op z'n motorkap hebben ze voor de zomer ook eens om te lachen een boodschap geschreven... je kan ze nog steeds lezen
                                    Een goei wasbeurt en die blinkt weer als nieuw hoor en zomer is nog net iets anders dan winter hé

Comment

Een goei wasbeurt en die blinkt weer als nieuw hoor en zomer is nog net iets anders dan winter hé

't was voor de zomer...

maar hey whatever, 't is uw kar, niet de mijne.

Comment

• Dat laat idd krassen na... Op mijn camionet vind ik het al kut als ze zo teksten achterlaten (alleen al omdat ze altijd o zo origineel zijn ) maar als ik da ooit één op mijne wagen zie doen

Sommige simoniseren mss voor un plezier, maar ik heb liever geen krassen er uit te halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                          zo hoort het hier!
                                          al de rest zijn pussiewussiefotoots!
                                          Ik ben goed bezig

Voor de zekerheid al maar tussentijdse foto's genomen, maar ik wacht nog met posten: ik denk dat ik nog een level hoger haal

Comment

Working...
                                          X