Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
@tct: dat maakt krassen, dat zand. Zo vuil is hij nu ook weer niet, zeker met zo een kleur; moet beter kunnen. Doe eens een ritje als ze de dagen voordien gestrooid hebben en de baan nat ligt maar 't niet regent. Ideaalheid!
Fuck, die hangt laag:o Zit toch wat meer in dan alleen die LPG tank?
Staat leeg, maar wel een 110l getankt Maar veel hoger komt die eigenlijk ni, staat net goe voor dagelijks mee te vlammen. Verkeersdrempels moet ge nog ni te neig naar zien. Juist da carter raakt af en toe eens wat
Er heeft trouwens iemand de antenne omzeep geholpen...
@tct: dat maakt krassen, dat zand. Zo vuil is hij nu ook weer niet, zeker met zo een kleur; moet beter kunnen. Doe eens een ritje als ze de dagen voordien gestrooid hebben en de baan nat ligt maar 't niet regent. Ideaalheid!
Aight, donderdag ben ik thuis, kzal is een boerebaantjesrit doen en ff over het militair domein crossen... ik vind hem nu al schandalig, ma bon ik zorg dat hem lichter van kleur zal worden
En die krassen dat ik er heb ingezet met TCT te schrijven, gene stress, als ik hem was krijgt die een grondige beurt met de nodige producten, daar ziet ge dan niks meer van hoop ik toch
Comment