Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• leftlane

@tct: dat maakt krassen, dat zand. Zo vuil is hij nu ook weer niet, zeker met zo een kleur; moet beter kunnen. Doe eens een ritje als ze de dagen voordien gestrooid hebben en de baan nat ligt maar 't niet regent. Ideaalheid!

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik zal morgen eens een foto van mijn auto trekken, die is nog een stukske vuiler als die van TCT.

Comment

• M'n nummerplaat was niet meer zichtbaar dus effe proper gemaakt

Comment

• Het is maar een crappy gsm foto, maar het geeft toch een idee :-)

Comment

• netjes
            2009 BMW E91 320d
            2002 BMW E46 M3
            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Ik trek er morgen ook is wat van de vivaro, onderste 50cm is gewoon modder en de rest bruin, zalig, car wash helpt niet meer

Comment

• grijze auto hebben suckt... krijg je dus echt niet vuil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  grijze auto hebben suckt... krijg je dus echt niet vuil
                  De mijne is echt extreem vuil maar het valt idd niet zo hard op,m'n auto heeft gewoon precies een andere kleur nu.

Comment

• Slechte foto, maar de boodschap dringd wel door denk ik.

Comment

• Fuck, die hangt laag:o Zit toch wat meer in dan alleen die LPG tank?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                        Fuck, die hangt laag:o Zit toch wat meer in dan alleen die LPG tank?
                        Staat leeg, maar wel een 110l getankt Maar veel hoger komt die eigenlijk ni, staat net goe voor dagelijks mee te vlammen. Verkeersdrempels moet ge nog ni te neig naar zien. Juist da carter raakt af en toe eens wat

Er heeft trouwens iemand de antenne omzeep geholpen...

Comment

• dees kan ook wel tellen als wintervuil

Comment

• jaaa! zo willen we ze zien!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              grijze auto hebben suckt... krijg je dus echt niet vuil
                              ²²

krijg de mijne niet echt wintervuil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                leftlane

@tct: dat maakt krassen, dat zand. Zo vuil is hij nu ook weer niet, zeker met zo een kleur; moet beter kunnen. Doe eens een ritje als ze de dagen voordien gestrooid hebben en de baan nat ligt maar 't niet regent. Ideaalheid!
                                Aight, donderdag ben ik thuis, kzal is een boerebaantjesrit doen en ff over het militair domein crossen... ik vind hem nu al schandalig, ma bon ik zorg dat hem lichter van kleur zal worden

En die krassen dat ik er heb ingezet met TCT te schrijven, gene stress, als ik hem was krijgt die een grondige beurt met de nodige producten, daar ziet ge dan niks meer van hoop ik toch

Comment

• echt iets om fier over te zijn , ne vuile otto

Comment

• Comment

• De Freelander thuis is al maanden nie meer gewassen en nog ziet die er nie zo vuil uit als de meeste hier, echt raar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwes Bekijk Berichten
                                        echt iets om fier over te zijn , ne vuile otto
                                        Ik begrijp echt niet wat voor zovelen het probleem is aan een vuile auto?

Da's toch een gebruiksvoorwerp, het rijdt ni slechter omdat het vuil is hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Ik begrijp echt niet wat voor zovelen het probleem is aan een vuile auto?

Da's toch een gebruiksvoorwerp, het rijdt ni slechter omdat het vuil is hoor...
                                          Voila, moest een auto gemaakt zijn om te wassen zou die er wel anders uit zien ...
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X