Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Een auto kan daar wel tegen. Het is winter en alles wordt dan snel vuiler. Iedereen kan toch moeilijk iedere dag naar de carwash gaan of zelf de auto gaan wassen?
En het is niet om fier te zijn maar voor de meeste gewoon nog eens de ideale gelegenheid om een fototje te plaatsen van hun eigen auto.
Da's toch een gebruiksvoorwerp, het rijdt ni slechter omdat het vuil is hoor...
Buiten als het echt vuil is, kan het wel hinderen, zoals het zicht op de ruiten, ruitenwissers die vegen maken, modder en vuil dat rondom de remmen zit, ...
Vinden jullie dat niet ambetant als je niet door je achterruit kan kijken? Tenslotte kijk je toch elke zoveel seconden in je achteruitkijkspiegel, niet??
Ik kan dat écht niet verdragen, als mijn achterruit vuil is. Om de 5 seconden zet ik mijn ruitenwisser aan.
Ik zou al lang de ruitenwisser opgezet hebben, maar in de buitenspiegels van een LC kan je wel heel veel zien, een beetje van het flaporen-type.
Met die weer heeft die klanten genoeg, kging deze middag even tanken en dahct als er geen volk staat spuit ik den brommer is snel effe af.. Ni dus 3 auto's voor mij .. en in't weekend ist al nemeer te doen of je moet in de nacht gaan
en in't weekend ist al nemeer te doen of je moet in de nacht gaan
Moet je mee oppassen, die dingen worden soms afgesloten in de nacht
Vorig jaar ofzo eens met een maat van mij met 2 auto's liggen raggen op een kiezelparking met zo van die rode kiezels en ondergrond, de auto's zagen niet bepaald toonbaar meer uit op het einde
We hebben nog even kunnen rondrijden om 3u 's nachts om nog een selfwash te vinden die nog ging
De Freelander thuis is al maanden nie meer gewassen en nog ziet die er nie zo vuil uit als de meeste hier, echt raar
Dat komt door de regen. Je doet te weinig km's.
Als het vuil plakweer is en je veel km (en autostrade) doet, is je auto op het einde van de dag zoals die van leftlane. Als je maar 10km rijdt in zo een weer en op gewone wegen, is dat een nog geen 10e ervan, en regent dat er zo weer af.
Leftlane zegt het zelf: de nattigheid gooit roet in het eten.
En dat is echt vuil, niet van dat gemaakt vuil door eens op een modderbaantje te crossen, dat kan je in de zomer ook.
Vorig jaar ofzo eens met een maat van mij met 2 auto's liggen raggen op een kiezelparking met zo van die rode kiezels en ondergrond, de auto's zagen niet bepaald toonbaar meer uit op het einde
We hebben nog even kunnen rondrijden om 3u 's nachts om nog een selfwash te vinden die nog ging
Deze werkt, men broer ging met onze vorige auto nekeer in de zomer uit naar leuven, of mechelen whatever
reed met het dakje open twas warm dus waarom niet.. heeft der ne flauwe plesante probere ne pot yoghurt binnen te smijten maar twas dus op den auto en ni derin .. --> auto vol me yoghurt dus in de nacht naar de carwash
Second that, mij bekruipt dan direct het gevoel dat dat een slechte chauffeur is..
Trouwens - niks vetter dan een übervuile achterkant met enkel het ruitewisserbereik clean
Dankje
Wat denk je dat camionet / bus / truck chauffeurs doen, of mensen met een sleurhut?
Ik dacht dat vroeger ook hoor, je moet toch door je achterruit kunnen zien? Maar echt niet. Je ziet evengoed door je zijspiegels of er iemand achter je zit, of in de verte achter je komt rijden. Enkel de laatste zoveel meter niet meer, maar dan zou je al moeten weten dat er iemand aankwam.
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Moest dat ooit nog eens het geval zijn en je zou er geen meer vinden: die in Neeroeteren is altijd open
Wat denk je dat camionet / bus / truck chauffeurs doen, of mensen met een sleurhut?
Ik dacht dat vroeger ook hoor, je moet toch door je achterruit kunnen zien? Maar echt niet. Je ziet evengoed door je zijspiegels of er iemand achter je zit, of in de verte achter je komt rijden. Enkel de laatste zoveel meter niet meer, maar dan zou je al moeten weten dat er iemand aankwam.
Persoonlijk vind ik de spiegels op m'n Sprinter toch iets groter dan op m'n E30 En dan heb je nog altijd minder zicht hé
Niet dat ik direct vind dat m'n Sprinter een grote handicap heeft, buiten bij het parallel parkeren dat je de wagen achter je ziet verdwijnen Maar als je in een wagen stapt gebruik je toch direct die spiegel weer En een dode hoekspiegel op een wagen is toch nog iets heel anders dan één op Bestelwagens/Vrachtwagens.
Niet zo persoonlijk opnemen, het is in ieder geval niet zo bedoeld. ik zeg dat dat gevoel mij bekruipt, niet dat het zo is hé. Ik weet ook wel dat jij een serieus stukje kan sturen, je ne suis pas de hier op z'n uytterhoevens gezegd.
En uiteraard kunnen de meeste chauffeurs van camionettes of busjes deftig rijden, maar je kunt toch niet ontkennen dat een simpele achteruitkijkspiegel en een "open vizier" naar achteren toe vele malen handiger is, al is het maar om de "situatie" achter je beter in het oog te houden (tenzij jij met je kar constant 280 peert, ik weet niet of je nog een speciale turbomod ondernomen hebt)
Ik begrijp echt niet wat voor zovelen het probleem is aan een vuile auto?
Da's toch een gebruiksvoorwerp, het rijdt ni slechter omdat het vuil is hoor...
Dat is dan jouw rare mening over een "auto"
mijn auto is 10 jaar geworden, en is nog als nieuw, dat zal niet zijn door niet wassen.
En tuurlijk is het een "gebruiksvoorwerp" maar ik rij toch liever met ne propere auto, wat heb je nu aan zo'n smerig ding, waar je nog niet eens met propere kleren ergens mee naartoe kunt.
het is toch totaal van de pot gerukt, wedstrijdje vuilste auto, wie gaat er winnen, maarja als je geld genoeg hebt en je koopt na iedere vuile veweerde bak een nieuwe, waar je het zelfde mee doet.
ook een manier om van het geld af te komen natuurlijk.
Dat is dan jouw rare mening over een "auto"
mijn auto is 10 jaar geworden, en is nog als nieuw, dat zal niet zijn door niet wassen.
En tuurlijk is het een "gebruiksvoorwerp" maar ik rij toch liever met ne propere auto, wat heb je nu aan zo'n smerig ding, waar je nog niet eens met propere kleren ergens mee naartoe kunt.
het is toch totaal van de pot gerukt, wedstrijdje vuilste auto, wie gaat er winnen, maarja als je geld genoeg hebt en je koopt na iedere vuile veweerde bak een nieuwe, waar je het zelfde mee doet.
ook een manier om van het geld af te komen natuurlijk.
althans de mening van een propere autogebruiker.
Als ik mijn wagen om de 3 maand was en die na 10 jaar binnensteek bij een detailer, staat die beter dan die van jou en heeft het mij in totaal een pak minder gekost.
Comment