Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Ik zie letterlijk geen verschil
    Ofwel was 'm in uw ogen niet vuil (genoeg), ofwel heb ik 'm niet goed gewassen?
    Edit: Zilvergrijs is dan toch zo'n dankbare kleur..

Mvg,
    Last edited by The_ReBeL; 23/12/2008, 18:56.
    =================
    2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Speciaal voor Porker & WB (in een grotere resolutie)

Voor:

Na:

Mvg,
      =================
      2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Als mijn auto zo proper is na het wassen zoals op jouw voor-foto's, dan ben ik een tevreden man voor een maand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Als mijn auto zo proper is na het wassen zoals op jouw voor-foto's, dan ben ik een tevreden man voor een maand.
          de mijne is al 2 jaar niet meer zo proper geweest als op zijn voor foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Als mijn auto zo proper is na het wassen zoals op jouw voor-foto's, dan ben ik een tevreden man voor een maand.
            U doet me blozen, mijn beste..

Mvg,
            =================
            2016 Skoda Octavia RS

Comment

• uw auto kijkt wel een beetje boos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                uw auto kijkt wel een beetje boos
                Dat zal méér dan waarschijnlijk door die "booskijkers" komen..

Mvg,
                =================
                2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Vorig weekend gewassen...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Dat vuile staat deze geweldige S6 goed.

Comment

• wtf heb je gedaan met de voorste nummerplaat spillies? 't lijkt wel een pools krel nu
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            wtf heb je gedaan met de voorste nummerplaat spillies? 't lijkt wel een pools krel nu
                            Dat hem daar maar mee oppast, want dat mag niet van de flikken
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                              wtf heb je gedaan met de voorste nummerplaat spillies? 't lijkt wel een pools krel nu
                              Tuning

Neen, 'k vond dat beter passen met de zwarte grille en it does!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                Speciaal voor Porker & WB (in een grotere resolutie)

Voor:

Na:

Mvg,
                                Veel meer waard zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Mooie S6, zelfs als hij smerig is! Maar waarom geen winterbanden en, sterker nog, zo te zien in niet al te beste staat verkerende zomerbanden (vooraan) op zo'n auto?

Comment

• denk dat ze een toffe wintevelg aan het zoeken zijn, of waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
                                      Mooie S6, zelfs als hij smerig is! Maar waarom geen winterbanden en, sterker nog, zo te zien in niet al te beste staat verkerende zomerbanden (vooraan) op zo'n auto?
                                      't Zijn all-season banden.

Ze worden binnenkort vervangen, maar we hebben nog geen problemen gehad in de huidige weersituatie's met deze banden, quattro hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
                                        denk dat ze een toffe wintevelg aan het zoeken zijn, of waren
                                        Zomervelg, om dan de huidige te gebruiken als wintervelg.

't Komt ooit wel nog es.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                          Speciaal voor Porker & WB (in een grotere resolutie)

Voor:

Na:

Mvg,
                                          Hey dat is dankzij die witte Meguiars Washmitt!

Comment

Working...
                                          X