West-Vlaanderen hé --> geen verharde wegen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk begrijp niet dat je hem zo vies krijgt.
Ik heb mijn auto (zwart) al 2 weken niet gewassen. Bijna constant door gezouten wegen gereden en die is nog altijd niet deftig vies. Alleen de banden zijn wat wit uitgeslagen en de lak is hoogstens wat dof.
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWest-Vlaanderen hé --> geen verharde wegen.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenIk ben ook weer wat vuil aan het sparen2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk zag het deze middag
Comment
-
Bwa, het viel toch wel enigzins op hoor.
Vuile auto met vuil weer is cool
Vuile auto met mooi weer is luiheid2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
Had daar nu eens een week zo mee rondgereden.
'k was bijna zo naar de meeting in Rumberke gekomen__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenBwa, het viel toch wel enigzins op hoor.
Vuile auto met vuil weer is cool
Vuile auto met mooi weer is luiheid
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenmaar op die Italianen steken er van die vieze gaten achter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenkan me niet schelen, dicht maken en terug spuiten dan ofzosigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk Berichtende eerste stap richting vuil is gezet..
Ik wil er meer van zien!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWest-Vlaanderen hé --> geen verharde wegen.
Naast de weg rijden helpt ook mannen...
Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk Berichtende eerste stap richting vuil is gezet..
Meer informatie over uw Touareg?!
Comment
Comment