Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• In het echt is hij viezer, maar de velgen verraden ook nog wel wat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Dan pas je je aan aan de situatie of het voertuig. Maar als het spul er zit, kan het toch alleen bijdragen aan de verkeersveiligheid?

Als ik gewoon op de baan ben kijk ik minstens om de 5 à 10 seconden in m'n spiegel, om te kijken hoe de situatie achter mij is. En dat gaat het beste door de binnenspiegel, enerzijds omdat je geen dode hoek hebt vlak achter je auto (wat je met de buitenspiegels wel hebt), anderzijds omdat ik dan mijn blik snel kan wisselen tussen vooruit kijken en achteruit kijken.

Maarja ieder z'n voorkeur natuurlijk. Maar ik moet gewoon eerlijk toegeven dat als ik een auto zie rijden die erg vuil is en waarvan de achterruitenwisser en -sproeier duidelijk nooit gebruikt wordt, mijn vertrouwen in die chauffeur instinctief al op een laag pitje staat. Het geeft gewoon niet echt een veilig gevoel als de voorganger je duidelijk niet kan zien (of toch heel erg slecht), of zelfs beter: als je weet dat die voorganger zelfs nooit zijn binnenspiegel gebruikt om de verkeerssituatie rondom zich in te schatten...

Imo hé. Ik ga niemand zeggen hoe dat 'ie moet rijden.

Toen ik leerde rijden werd er mij verteld dat ik op elk moment moest kunnen zeggen welke auto's er rondom mij reden. Ik durf zeggen dat ik dat nu nog elke dag, praktisch continu weet ... zonder mijn binnenspiegel te gebruiken.

Rij regelmatig met een camionette/camion en daarin heb je die simpelweg niet .. 't is misschien daarom.

Ik begrijp je reactie wel hoor .. mijn vriendin verstaat er haar ook niet aan dat ik zo kan rondrijden. 't is een gewoonte, i guess
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Dan pas je je aan aan de situatie of het voertuig. Maar als het spul er zit, kan het toch alleen bijdragen aan de verkeersveiligheid?

Als ik gewoon op de baan ben kijk ik minstens om de 5 à 10 seconden in m'n spiegel, om te kijken hoe de situatie achter mij is. En dat gaat het beste door de binnenspiegel, enerzijds omdat je geen dode hoek hebt vlak achter je auto (wat je met de buitenspiegels wel hebt), anderzijds omdat ik dan mijn blik snel kan wisselen tussen vooruit kijken en achteruit kijken.

Maarja ieder z'n voorkeur natuurlijk. Maar ik moet gewoon eerlijk toegeven dat als ik een auto zie rijden die erg vuil is en waarvan de achterruitenwisser en -sproeier duidelijk nooit gebruikt wordt, mijn vertrouwen in die chauffeur instinctief al op een laag pitje staat. Het geeft gewoon niet echt een veilig gevoel als de voorganger je duidelijk niet kan zien (of toch heel erg slecht), of zelfs beter: als je weet dat die voorganger zelfs nooit zijn binnenspiegel gebruikt om de verkeerssituatie rondom zich in te schatten...

Imo hé. Ik ga niemand zeggen hoe dat 'ie moet rijden.
            Ik kijk ook graag door mijn achteruitkijkspiegel. Ik snap alleen niet wat daar lelijk of spijtig aan is dat hij gebruikt wordt.

Comment

• Comment

• Das een schandaal Simon! Wel precies een legervoertuig
                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Combinatie van zout, vuil, modder en een neefke dat graag tekend:

Comment

• Kras kras

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                      Combinatie van zout, vuil, modder en een neefke dat graag tekend:

Wax-it wrijft al in zn pollekes.

Comment

• Neefke eens met de riem aangesproken toch?

Comment

• Als je die wast zie ja dat nog erin staan
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Vanmorgen op de parking de volgende schoonheid zien staan;

Let vooral de lokaalheid van sneeuw nadat de motor er efkes gestaan had

En sorry voor de slechte gsm foto's...
                            2009 BMW E91 320d
                            2002 BMW E46 M3
                            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Je was niet de enige Benoît!

Ook zo iets lekkers tegen gekomen:

Zelfs wat vuiler!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten

Ook zo iets lekkers tegen gekomen:
                                Fak ja. Mc Donalds

Comment

• Wintervuiligheid + driftvuiligheid...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    Toen ik leerde rijden werd er mij verteld dat ik op elk moment moest kunnen zeggen welke auto's er rondom mij reden. Ik durf zeggen dat ik dat nu nog elke dag, praktisch continu weet ... zonder mijn binnenspiegel te gebruiken.

Rij regelmatig met een camionette/camion en daarin heb je die simpelweg niet .. 't is misschien daarom.

Ik begrijp je reactie wel hoor .. mijn vriendin verstaat er haar ook niet aan dat ik zo kan rondrijden. 't is een gewoonte, i guess
                                    idem. Ik houd het verkeer achter me vrij goed in het oog, maar gebruik de binnenspiegel het minste.... alleen als ik eens wil weten wie/wat er achter me rijdt ofzo, of niet zeker ben van m'n dode hoek.
                                    En daarbij, een Ford-binnenspiegel trilt zo hard dat je hem eerst moet vastpakken voordat je er iets door kan zien.

Comment

• Soete neem jij die mee naar leuven?

Comment

• goed bezig Maxime

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

Zoveel mooier dan een coupé...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X