Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mwa...

Kan beter...

De nummerplaat is op het eerste zicht alleen maar vuil.

Ik mis het plaatje daar van de off-road toch indertijd met de Sechs.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Mwa...

Kan beter...

De nummerplaat is op het eerste zicht alleen maar vuil.

Ik mis het plaatje daar van de off-road toch indertijd met de Sechs.

Da's al teveel gerepost geweest. En da's eerder zomerstoffigvuil

Comment

• I know, mijn 330d was HEEL smerig. Was een dikke maand geleden dat die gewassen is. Is gewoon zo smerig geworden met dank aan het vele strooiwerk van deze week + veel snelweg. Nog nooit zo vuil geweest. Die van Matthi doet nochtans niet veel denk ik ...

Comment

• Zaterdag avond gewassen, zondag tourritje gedaan:

Staat nu in de garage nog iets vuiler, achterlichten wel al eens gewassen aangezien er niet al te veel meer door kwam.

Comment

• CAS is een rasechte ragger volgens mij

Comment

• die knappe foto's kan nemen. Love your style

Comment

• Foto's zijn van een maat die alsmaar beter aan het worden is erin. Dus alle eer aan Soundstorm.

@bmwM-optic: Auto is puur voor het plezier, probeer hem wel op het maximum van zijn/mijn kunnen te gebruiken. Maar het onderhoud is er ook wel. Dus krij die niet kapot (buiten af en toe wat onderdelen die afzien van slijtage :p) Uitlaat bevestiging is wel kapot gegaan, zoals ge ziet op de foto's. Hopelijk kan ik er woensdag om.
                Last edited by ; 24/12/2007, 15:54.

Comment

• RAGEEEUUUUUUUUHHH!!!

Comment

• DAT is pas rijden.

325i?

Comment

• De MINI verdient hier een plaatsje

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                          Zaterdag avond gewassen, zondag tourritje gedaan:

Hangt dien achterkant niet heel fel door?? Of is dat gewoon zwaar geladen?
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• driftje

Comment

• Vandaag zo'n 400 km gereden met een Audi allroad quattro 3.0 TDI. (verrassend snel!)

Na de rit:

Comment

• Dát is wintervuil.

Vetheid.

Comment

• nu worden de wagens echt vuil

nat + zout + vuiligheid = VUIL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Vandaag zo'n 400 km gereden met een Audi allroad quattro 3.0 TDI. (verrassend snel!)

Na de rit:
                                    Dat is toch die van jullie, dus weet je toch dat hij verrassend snel is.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
                                    Over die verbruikskwestie kan ik eigenlijk ook wel meepraten.

Onze allroad 3.0 TDI heeft 12,5 à 13 liter bij 'vlotte' rijstijl.

Bij een rustige rijstijl is 9 liter haalbaar (volgens Audi 8,8 l)

Comment

• Ik ga hier morgen eens een foto van de mijne posten. Hij past hier wel hééél goed momenteel. Voor het momentis hij meer zwart dan wit
                                      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                        Ik ga hier morgen eens een foto van de mijne posten. Hij past hier wel hééél goed momenteel. Voor het momentis hij meer zwart dan wit
                                        dan zie je mooi het contrast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          Dat is toch die van jullie, dus weet je toch dat hij verrassend snel is.
                                          't Was de eerste keer dat ik er mee echt doorgaf, voorheen enkel korte ritjes.

'k Was echt verrast, maar bij elke diesel is't boven de 4000 rpm gedaan met de fun.

Geluid valt nog mee.

Comment

Working...
                                          X