Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Dat is net prachtig, vind ik. Zo het schoongevegen vlak door de achterruitenwisser, en de rest zo lekker dof en vuil.
Ik vind het hatelijk als ik een vuile auto zie rijden waarvan de achterruitenwisser niet gebruikt is... Voor mij is dat meestal al een teken van "opgelet, blijbaar ene die niet veel in z'n spiegels kijkt..."
Dat is net prachtig, vind ik. Zo het schoongevegen vlak door de achterruitenwisser, en de rest zo lekker dof en vuil.
Ik vind het hatelijk als ik een vuile auto zie rijden waarvan de achterruitenwisser niet gebruikt is... Voor mij is dat meestal al een teken van "opgelet, blijbaar ene die niet veel in z'n spiegels kijkt..."
inderdaad, heb juist hetzelfde gedacht als ik zo iemand zie.
tja, het is zalig weer voor dit topic: oppervlakkig vocht, veel vuil en zout. Geen stromend vocht. Wel zo van da plakgerief dat niks anders doet dan opspatten
Vandaag de onze nog eens gewassen. Effe naar Brugge op en af en amper vuil, net voor de regen de garage ingereden deze avond
Want nu stromend water op die vuiligheid en 't is weer van dat, tot het allemaal weggespoeld is.
Ik gebruik mijn achterruitenwisser nooit. Waarom heb je dat nu nodig? Dan valt het net op dat je auto vuil is. Trouwens als je ruit niet echt plat ligt, zie je er altijd genoeg door om te zien of er iets aan komt of niet. Tenzij dat de zon er natuurlijk in zit. Ik gebruik m'n binnenspiegel quasi niet. Moest een spiegel echter kunnen verslijten door er naar te kijken, m'n buitenspiegels waren al een paar keer vervangen.
Als de achterruitenwisser niet gebruikt is kijk je toch net wel veel in je spiegels ? De zijspiegels wel te verstaan, niet de binnenspiegel.
In een camionette heb je die ook niet...
Ik gebruik mijn achterruitenwisser nooit. Waarom heb je dat nu nodig? Dan valt het net op dat je auto vuil is. Trouwens als je ruit niet echt plat ligt, zie je er altijd genoeg door om te zien of er iets aan komt of niet. Tenzij dat de zon er natuurlijk in zit. Ik gebruik m'n binnenspiegel quasi niet. Moest een spiegel echter kunnen verslijten door er naar te kijken, m'n buitenspiegels waren al een paar keer vervangen.
Comment