Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fons De Turbospons Bekijk Berichten
    Olifant met diarree?

Comment

• Bralo is langs geweest

Comment

• Da's er mss wel een tikje over, Nemo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Da's er mss wel een tikje over, Nemo
          Niets van

Comment

Hier de uitleg: http://www.theschmandts.org/blog/2006/10/

Comment

• oow tis dus ne "gepikte" vuile foto...

Comment

• ééntje van gisteren middag
                Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Eigenlijk snap ik niet dat je je wagen zo vuil kan laten worden. Ik rijd met auto gemiddeld om de 14 dagen naar de self-wash op de Turnhoutsebaan,de Jaggy wordt elke zatermiddag gewassen.

Comment

• Mijn auto wast zichzelf.

Comment

• Ik snap ook niet dat jullie auto"s zo vuil zijn,mijn Volvo is voor de laatste keer in Turkijke zomer 2007 gewassen en is nog niet eens zo vuil als de gemiddelde wagen hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door QuintenVGL Bekijk Berichten
                        Eigenlijk snap ik niet dat je je wagen zo vuil kan laten worden.

Gemakkelijk hoor. Gewoon niet wassen.

hoef je niks voor te doen, én het is goedkoop.

Comment

• Ik doe het in ieder geval niet meer

Comment

• Lang leve papa's die geen vieze auto's kunnen aanzien .

Comment

hahahahahah schitterend!

Comment

• Zoals de Lambo er nu bijstaat, zou ie niet misstaan in dit topic
                                ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Pics or it didn't happen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Pics or it didn't happen.

²²²²²

Komaan, attention hoer, show us BEELD.

Comment

• DIt is dus van 1 dag rijden, ik was de dag ervoor naar de carwash geweest.
                                      Sorry voor de gsm pics, te lui voor camera te gaan halen
                                      Foto's bedriegen eigelijk wel, was veel vuiler dan hij er uit ziet. Vuiler dan dit bol ik niet rond
                                      160.000 km's btw

Comment

• Mijn firma wagen (ik vind het echt een lelijk hok) poets ik gewoon voor mezelf (ik haat een vuile of rommelige auto) en voor mijn baas (een beetje respect voor andermans zaken hé).

De S poets ik echt tot in de puntjes. (maar spijtig genoeg rijd ik er enkel op weekend dagen mee...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          Ik snap ook niet dat jullie auto"s zo vuil zijn,mijn Volvo is voor de laatste keer in Turkijke zomer 2007 gewassen en is nog niet eens zo vuil als de gemiddelde wagen hier