Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die S500.. ZALIG 'k heb hem als achtergrond gezet (de vuile natuurlijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
      Die S500.. ZALIG 'k heb hem als achtergrond gezet (de vuile natuurlijk)

Ik voel me vereerd!

Comment

• Onze ML is ook vuil, je ziet hem een beetje op deze foto.

Comment

• Wow is jullie huis gepantserd ofwat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
            Wow is jullie huis gepantserd ofwat
            Uit beton.

Comment

• zijn er nog altijd geen mensen die hun vierwieler een schoonheidsbehandeling hebben gegeven door naar de alpen te gaan?

Comment

• 't lang niet zo vuil als de meesten hier, maar naar mijn normen toch al smerig genoeg. Na de volgende winterprik ga'k hem toch maar is wassen.

Comment

• Looking Dirty!

Comment

• Zolang de nummerplaat nog leesbaar is vind ik't nog ni genoeg gespaard! Daarom vind'k die S zo zalig.. echt
                    Met mijn 30km per dag zal ik zo geen resultaat halen natuurlijk.

Comment

Zolang de nummerplaat nog leesbaar is vind ik't nog ni genoeg gespaard! Daarom vind'k die S zo zalig.. echt

Comment

Zolang de nummerplaat nog leesbaar is vind ik't nog ni genoeg gespaard! Daarom vind'k die S zo zalig.. echt
                        Als je je best doet en zeker de voorbije week met nattigheid + vuiligheid + strooizout lukt dat op zéér weinig km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Beter?

Edit: +

Wel handig als je geflitst wordt

ps: woon jij ergens dicht bij Oostende ? De westhoek is namelijk groot

mvg

Comment

• Valt nog redelijk mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                              Deze kastelen van deze tijd zijn ook niet meer zoals vroeger.
                              Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
                              Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
                              VW Caddy 2008 1.9TDI
                              _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                Zoals de Lambo er nu bijstaat, zou ie niet misstaan in dit topic
                                Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                Pics or it didn't happen.
                                Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                ²²²²²

Komaan, attention hoer, show us BEELD.

----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• nice, zo hoort dat!

Comment

• Respect dat je dat beest van stal haalt bij dergelijk winters weer..
                                    Is dat je daily ofzo?

Comment

• Comment

• [quote=Dimitri;2380429]Wel handig als je geflitst wordt

Dit is dus totaal geen waar e, zelfs al is uw plak volledig zwart, en voor ons onleesbaar, toch kan de politie 't nog achterhalen (blijkbaar zetten ze gewoon de foto in negatief, en dan is't perfect leesbaar), dit ter info(onlangs eens nagevraagd, was ook van't idee m'n plak zo vuil mogelijk te laten worden, maar dus zinloos , maar toch schoon)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Lekkerrr!

Comment

Working...
                                          X