Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Zolang de nummerplaat nog leesbaar is vind ik't nog ni genoeg gespaard! Daarom vind'k die S zo zalig.. echt
Met mijn 30km per dag zal ik zo geen resultaat halen natuurlijk.
Zolang de nummerplaat nog leesbaar is vind ik't nog ni genoeg gespaard! Daarom vind'k die S zo zalig.. echt
Als je je best doet en zeker de voorbije week met nattigheid + vuiligheid + strooizout lukt dat op zéér weinig km.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
[quote=Dimitri;2380429]Wel handig als je geflitst wordt
Dit is dus totaal geen waar e, zelfs al is uw plak volledig zwart, en voor ons onleesbaar, toch kan de politie 't nog achterhalen (blijkbaar zetten ze gewoon de foto in negatief, en dan is't perfect leesbaar), dit ter info(onlangs eens nagevraagd, was ook van't idee m'n plak zo vuil mogelijk te laten worden, maar dus zinloos , maar toch schoon)...
Comment