Bwa, de mijne is ook zwart en veel verschil met een Signum zal 't nu toch ook weer niet zijn. En ik ben toch op een uur rond. Vanbinnen natuurlijk wel niet hè.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Lang, maar echt lang
De buitenkant alleen al duurt met afspuiten, inzepen, wassen, velgen zuiver maken, afspoelen, afdrogen en zo zeker tegen de 2u aan denk ik
En dan nog kom ik meestal nog plaatsen tegen waar 'ie niet genoeg blinkt
Non metallic -> klote om te onderhouden
*edit: bij nader inzien kan dat niet dat dat 2u duurt
Ik zie net dat foto's voor het wassen om 13.45 genomen zijn, en de foto's na om 15.25.
En toen had ik het interieur ook al gedaan denk ik
*edit 2: nee, het interieur was voor de eerste foto's al gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenLang, maar echt lang
De buitenkant alleen al duurt met afspuiten, inzepen, wassen, velgen zuiver maken, afspoelen, afdrogen en zo zeker tegen de 2u aan denk ik
En dan nog kom ik meestal nog plaatsen tegen waar 'ie niet genoeg blinkt
Non metallic -> klote om te onderhouden
*edit: bij nader inzien kan dat niet dat dat 2u duurt
Ik zie net dat foto's voor het wassen om 13.45 genomen zijn, en de foto's na om 15.25.
En toen had ik het interieur ook al gedaan denk ik
Dag 1 : buitenkant
dag 2 : geen zin
dag 3 : weer geen zin
dag 4 : velgen
dag 5 : er heeft een vogel op de auto gekakt,dus afspuiten + afdrogen
dag 6 : binnenkant
dag 7 : afwerking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk doe er één week over m'n auto te kuisen
Dag 1 : buitenkant
dag 2 : geen zin
dag 3 : weer geen zin
dag 4 : velgen
dag 5 : er heeft een vogel op de auto gekakt,dus afspuiten + afdrogen
dag 6 : binnenkant
dag 7 : afwerking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEn dag 8 kan je weer opnieuw beginnen omdat 'ie terug vuil is
Gisteren waren ze naar mijn normen héél vuil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenBijna 2u?
Bij mij is dat geregeld op een klein uurtje. Uiteraard zonder binnenkant te doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenidd,maar mijn velgen blinken altijd gelijk een zot.Die krijgen geen kans voor vuil te worden
Gisteren waren ze naar mijn normen héél vuil
Maakt niet uit wat voor een bagger auto en hoe vuil die is, als er maar dikke velgen op liggen die zuiver zijn
Dat bagger auto is nu bij jou wel niet van toepassing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenSjaloekie's
Maakt niet uit wat voor een bagger auto en hoe vuil die is, als er maar dikke velgen op liggen die zuiver zijn
Dat bagger auto is nu bij jou wel niet van toepassing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEen uurtje zou ik niet zeggen, zeker niet op een zwarte en zo'n Signum zal ook niet erg klein zijn denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenen natte koude pollekes, een vuil broek...
Heb je ooit al van rubber handschoenen gehoord? Als je in de winter je auto afwast kan het ook nooit geen kwaad om warm water te gebruiken. Als je dan nog van die lange rubber handschoenen aandoet heb je er helemaal geen last meer van.
Een vuil broek krijg je alleen maar als je je stiel niet kent.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEen uurtje zou ik niet zeggen, zeker niet op een zwarte en zo'n Signum zal ook niet erg klein zijn denk ik
edit:kheb menne auto nu is goe bezien, hij sta vol met strepen... godverdommemiljaarddju F*CK, iemand die veel ervaring heeft met zwarte auto's?? miljaar vor niks staan schrobben pffff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtengroot gelijk ben nu nog maar pas terug, nu ben ik moe... kakkers!!! met olle plannekes altij
edit:kheb menne auto nu is goe bezien, hij sta vol met strepen... godverdommemiljaarddju F*CK, iemand die veel ervaring heeft met zwarte auto's?? miljaar vor niks staan schrobben pffff
motorkap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
Is helaas niet te vermijden
Hoe droog je hem af?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenProbeer eens een microvezel doek
kheb trouwens 2 zware putjes ondekt in mijn linkerzijskirt... tis ne nieuwen auto en ik mag al gaan bijlakken pfff, tis menne dag precies weer ni ze
Comment
Comment