Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
    Wrijf het er nog een beetje in
    Sorry Martini, maar je hebt bent mis.

Je moet het er af wrijven. Anders zal die zeker niet proper worden.

Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Ik doe beter na gisteren Condroz bezoekje
      Ik was er ook gisteren, vandaag weer doodziek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
        Staat ook al in m'n eigen topic was vergeten dat dit topic bestond.

Maar bij deze nogmaals

Heb hem net wel weer gekuist

Ferme oprit !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
          Hier (Oost-Vlaanderen, streek van Wetteren-Zottegem) heb je ook her en der boerebaantjes tussen de velden en akkers door. Allemaal wel beton of asfalt baantjes en 't is gewoon te plezant om die links te laten liggen. Als 't wat geregend heeft dan is dat 1 modderpoel.
          Gisteren mijn auto gewassen want die zag er ook niet uit. Nu is 't weer aan 't regenen en eigenlijk zie ik er nu (na dat was-werk) er tegenop om 'm weer vuil te maken.
          Iemand van de streek Richting Oordegem hebde ook wel ferme wegen (MTB route's ook) maar mijn kar hangt voor sommige wat te laag. Es hoger moeten leggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            Voorbij de kennedytunnel zijn er geen verharde wegen.

vanaf daar begint de parking hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
              vanaf daar begint de parking hé
              Zo is dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                Hier (Oost-Vlaanderen, streek van Wetteren-Zottegem) heb je ook her en der boerebaantjes tussen de velden en akkers door. Allemaal wel beton of asfalt baantjes en 't is gewoon te plezant om die links te laten liggen. Als 't wat geregend heeft dan is dat 1 modderpoel.
                Gisteren mijn auto gewassen want die zag er ook niet uit. Nu is 't weer aan 't regenen en eigenlijk zie ik er nu (na dat was-werk) er tegenop om 'm weer vuil te maken.
                Ge moogt mij die altijd eens leren kennen.
                Want die hier bij mij in de buurt begin ik wat gezien te hebben (merelbeke/oosterzele/melle)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                  Want die hier bij mij in de buurt begin ik wat gezien te hebben (merelbeke/oosterzele/melle)
                  Weet ge u baan daar wa goed? Want ik ben wat op zoek naar extra baantjes. Anders es ne meet moeten regelen met 3?

Juist die met de zwaardere putjes kan ik ni snel over. Carter zit op een 9cm van de grond denk ik. Ga mij eens zo een beschermplaat in elkaar moeten flanzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                    Weet ge u baan daar wa goed? Want ik ben wat op zoek naar extra baantjes. Anders es ne meet moeten regelen met 3?

Juist die met de zwaardere putjes kan ik ni snel over. Carter zit op een 9cm van de grond denk ik. Ga mij eens zo een beschermplaat in elkaar moeten flanzen.
                    Ik ken hier wel wat kleine baantjes in de buurt ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                      hehe ik ben van Oosterzele feitelijk.
                      De afgelopen dagen redelijk wat baantjes ontdekt tussen Oosterzele en Zottegem. Gewoon op de grote baan richting Zottegem een straatje inslaan en wat verder van de grote baan weg rijden. Kom je ze zo tegen.

Akkers-galore! http://maps.google.be/maps?f=q&hl=nl...55189&t=h&z=14

Comment

• Net toerke gedaan, wegen in Serskamp en Oordegem, denk niet meer dan een 15km, dus niet al te veel. Al bij al deftig bereikbaar, al schuurt m'n carter continu

LPG tanken

Comment

• Lol, hangt die carter daar nog altijd Kzou hem de eerste komende maanden niet wassen, dat zou nog iets voor jou zijn!

Comment

• Is die nu al ingeschreven?

Comment

Is die nu al ingeschreven?
                              Natuurlijk!

Comment

• Geweldig, heb echt een zwak voor vieze auto's.

Comment

Is die nu al ingeschreven?
                                  LOL !

Comment

• Juist terug uit zwitserland:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik ging de GFT-bak afspuiten met de hoge druk, heb dan ineens nog eens het slijk van de auto gespoten ook, bij wijze van, 'k heb geen goesting om hem te kuisen maar zo ziet het er toch niet al te gortig uit.

Foto's van ervoor, thank god voor dit kleurtje, hij staat keivuil maar op dat blauw zie je dat 'nauwelijks'

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                        Iemand van de streek Richting Oordegem hebde ook wel ferme wegen (MTB route's ook) maar mijn kar hangt voor sommige wat te laag. Es hoger moeten leggen
                                        aah dan passer je soms voorbij men deur. want ik woon aan een route.

de seskenskouter was een ideale ragbaan. Maar spijtig genoeg hebben ze in de plezantste bocht een vangrail gezet op amper 20cm van de asfalt. gedaan dus met wijd gaan om je bocht te nemen
                                        Last edited by ; 13/11/2008, 11:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                          aah dan passer je soms voorbij men deur. want ik woon aan een route.

de seskenskouter was een ideale ragbaan. Maar spijtig genoeg hebben ze in de plezantste bocht een vangrail gezet op amper 20cm van de asfalt. gedaan dus met wijd gaan om je bocht te nemen
                                          Met de BMW doe ik ze wel niet allemaal (het is vooral van niet kunnen). Maar met de MTB zelf ben ik dan wss wel al aan u deur gepasseerd. Of indertijd met de Discovery, die plooide nooit

Comment

Working...
                                          X