Heinz roet Power.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMa enfin, zoveel minder vet
Kuis dan gewoon uw plaat en de achterlichten en gaaaaaaaaaaaan
We zouden toch eens een wedstrijd moeten doen om dé vuilste wagen van het forum te verkiezenAnyone?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb 'm toch maar ff gewassen, moest er mee naar de garage en dan schaam ik me dood..ik bedoel ik heb die kar een paar weken geleden gekocht
auto's kuisen is ook ni uwen beste kant hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb 'm toch maar ff gewassen, moest er mee naar de garage en dan schaam ik me dood..ik bedoel ik heb die kar een paar weken geleden gekocht
Is dit gewoon met de hogedrukspuit gedaan? Of gebruik je ook zo'n borstel of spons?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenauto's kuisen is ook ni uwen beste kant hé
Huh? Is toch perfect gedaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHuh? Is toch perfect gedaan?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenhet dak, de achterraam en de uitlaatjes zijn nog zo vuil als iets
De onderste van de twee is die van de gepoetste BMW.
Ik vind 't verschil toch duidelijk.
Neen, 'k vind 'm er toch proper uitzien hoor.
En als Leftlane 'm zo vuil kan krijgen op een paar weken, dan zou ik niet de moeite doen om 'm krááknet te krijgen. 'ie Is toch weer direct vuil.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenUh, er zijn twee foto's hé.
De onderste van de twee is die van de gepoetste BMW.
Ik vind 't verschil toch duidelijk.
Neen, 'k vind 'm er toch proper uitzien hoor.
En als Leftlane 'm zo vuil kan krijgen op een paar weken, dan zou ik niet de moeite doen om 'm krááknet te krijgen. 'ie Is toch weer direct vuil.
²²²
Zeker nu. Wie detailt zijn ketel nu in de winter?
Comment
-
Comment
Comment