Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
ik heb het niet meer kunnen uithouden. De mijne was zo vuil dat ik hem gisteren stiekem om 20:00 helemaal achteraan op de oprit gezet heb om hem dan stilletjes in de donker te kuisen, hopend dat niemand in de wijk zou merken dat ik in de donker m'n auto was
ik heb het niet meer kunnen uithouden. De mijne was zo vuil dat ik hem gisteren stiekem om 20:00 helemaal achteraan op de oprit gezet heb om hem dan stilletjes in de donker te kuisen, hopend dat niemand in de wijk zou merken dat ik in de donker m'n auto was
Hier kijken de buren soms ook raar, in de donker, wetende dat het alle momenten kan gaan regenen, den deze maar verder kuisen.
neen, gaat nog zeker een jaar duren(ben naar buurtvergadering geweest en zonder weerverlet zouden de werken tegen september 2009 moeten af zijn), ze gaan nu de andere kant van de brug tot aan de concordia openleggen (tot net voor mn deur dus) openleggen maar dan ga je wel door het dorp kunnen en terug richting wespelaar ofzo
neen, gaat nog zeker een jaar duren(ben naar buurtvergadering geweest en zonder weerverlet zouden de werken tegen september 2009 moeten af zijn), ze gaan nu de andere kant van de brug tot aan de concordia openleggen (tot net voor mn deur dus) openleggen maar dan ga je wel door het dorp kunnen en terug richting wespelaar ofzo
bwa, ik begin ze nu al gedeeltelijk naast de baan te nemen, kanten inraggen en elke plas iets dieper maken , kga er is tijden op plakken ook want eigelijk nog wel vette bochten komende van Wespelaar naar Tildonk
wow respect hoor... in een weer zoals dat van vandaag je auto staan wassen damn...
Ik ben net met 't tegenovergestelde bezig (terwijl ik normaal gezien ook zo'n kuis-maniak ben). Ben de 't stof, vuil en modder aan 't opsparen en dat begint de laatste dagen goed te lukken. Vandaag nog expres een onverhard boeren-baantje genomen die ik anders altijd mijd en vol jolijt door de plassen en de modder gesjeesd.
Ik wacht nog wel een week of 2 voor ik 'm was 't is echt de moeite niet met dit weer nu.
Comment