Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk Berichten
    ge vertrok juist toen ik aankwam.
    Kan toch moeilijk me wagen dwars voor die van u rijden om ff goeiedag te zeggen .
    Indd slecht plan, ik zou rare dingen kunnen beginnen doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
      Ik gebruik zoiets om mijn camionette te wassen, werkt heel goed om insectenresten te verwijderen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Leo Peeters, Tremelo. Daar staan een 5 a 6 tal boxen. Probeer maar eens daar, je zal het verschil merken

edit: en goeiendag komen zeggen he
          Is idd één van de beteren qua prijs/kwaliteit van 't materiaal.

Qua wintervuile wagen ben 'k nog ff aan 't sparen, nog 'n weekje of zo en 'm is (niet meer) toonbaar

Comment

• Die van mij is vandaag nog wat vuiler geworden In het weekend ga ik hem toch eens wassen

Comment

• Ik kan getuigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                Ik kan getuigen.
                Je hebt de auto nog niet van dichtbij gezien

Comment

• ik heb het niet meer kunnen uithouden. De mijne was zo vuil dat ik hem gisteren stiekem om 20:00 helemaal achteraan op de oprit gezet heb om hem dan stilletjes in de donker te kuisen, hopend dat niemand in de wijk zou merken dat ik in de donker m'n auto was

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ma man toch!

Ik was echt kei veel vuil aan het sparen voor de ultieme winterlook-foto... vanmorgen neemt pa de Benz mee en die komt gewassen terug. Arrgh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Ma man toch!

Ik was echt kei veel vuil aan het sparen voor de ultieme winterlook-foto... vanmorgen neemt pa de Benz mee en die komt gewassen terug. Arrgh
                      Niet iedereen heeft een gemakkelijk leven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Ik heb 'm toch maar ff gewassen, moest er mee naar de garage en dan schaam ik me dood..ik bedoel ik heb die kar een paar weken geleden gekocht

Daarnet gespot in hometown Wakkerzeel

Comment

• Werchter my friend, Werchter
                          Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron Bekijk Berichten
                          Daarnet gespot in hometown Wakkerzeel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                            ik heb het niet meer kunnen uithouden. De mijne was zo vuil dat ik hem gisteren stiekem om 20:00 helemaal achteraan op de oprit gezet heb om hem dan stilletjes in de donker te kuisen, hopend dat niemand in de wijk zou merken dat ik in de donker m'n auto was
                            Hier kijken de buren soms ook raar, in de donker, wetende dat het alle momenten kan gaan regenen, den deze maar verder kuisen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
                              Werchter my friend, Werchter
                              Is die baan daar al af in Tildonk ?
                              Ik moest er deze week niet langs, ben die omleiding echt moe !

Comment

• neen, gaat nog zeker een jaar duren(ben naar buurtvergadering geweest en zonder weerverlet zouden de werken tegen september 2009 moeten af zijn), ze gaan nu de andere kant van de brug tot aan de concordia openleggen (tot net voor mn deur dus) openleggen maar dan ga je wel door het dorp kunnen en terug richting wespelaar ofzo
                                Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                Is die baan daar al af in Tildonk ?
                                Ik moest er deze week niet langs, ben die omleiding echt moe !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
                                  neen, gaat nog zeker een jaar duren(ben naar buurtvergadering geweest en zonder weerverlet zouden de werken tegen september 2009 moeten af zijn), ze gaan nu de andere kant van de brug tot aan de concordia openleggen (tot net voor mn deur dus) openleggen maar dan ga je wel door het dorp kunnen en terug richting wespelaar ofzo
                                  Pfft, gelukkig heb ik dat stuk wat minder nodig.

Comment

• bwa, ik begin ze nu al gedeeltelijk naast de baan te nemen, kanten inraggen en elke plas iets dieper maken , kga er is tijden op plakken ook want eigelijk nog wel vette bochten komende van Wespelaar naar Tildonk
                                    Pfft, gelukkig heb ik dat stuk wat minder nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                      Hier kijken de buren soms ook raar, in de donker, wetende dat het alle momenten kan gaan regenen, den deze maar verder kuisen.
                                      Ik schaam mij daar niet voor Daarnet wel even moeten stoppen tijdens het kuisen...

Comment

• wow respect hoor... in een weer zoals dat van vandaag je auto staan wassen damn...
                                        Ik ben net met 't tegenovergestelde bezig (terwijl ik normaal gezien ook zo'n kuis-maniak ben). Ben de 't stof, vuil en modder aan 't opsparen en dat begint de laatste dagen goed te lukken. Vandaag nog expres een onverhard boeren-baantje genomen die ik anders altijd mijd en vol jolijt door de plassen en de modder gesjeesd.
                                        Ik wacht nog wel een week of 2 voor ik 'm was 't is echt de moeite niet met dit weer nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                          ik heb het niet meer kunnen uithouden. De mijne was zo vuil dat ik hem gisteren stiekem om 20:00 helemaal achteraan op de oprit gezet heb om hem dan stilletjes in de donker te kuisen, hopend dat niemand in de wijk zou merken dat ik in de donker m'n auto was
                                          Gelukkig dat ik momenteel geen auto meer heb.

Comment

Working...
                                          X