Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
    Ivm die middenjury: is dat eigenlijk een goed systeem? In het hoeveelste middelbaar ging je nu normaalgezien zitten?
    Dus als ik het goed voorheb heb je binnen 2 weken al je diploma secundair onderwijs?
    Wel ik heb in het eerste middelbaar mijn jaar moeten herdoen. En verleden jaar moest ik bijna mijn 4de ook overdoen. Toen ben ik overgestapt naar privé onderwijs, omdat ik mijn verloren jaren kan inhalen en zelfs een jaar vroeger afstuderen.

En het systeem op zich vind ik wil goed. En mijn diploma heb ik normaal in Juli.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      op de rubbers bedoel je?
      Yep.

Comment

• paar weken terug deze skode octavia gezien...

''Euh uw nummerplaat meneer??''

foto is wel in zwart-wit instellingen van de gsm stonden verkeerd
        1978 BMW E21 323i
        2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
        2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Prachtig!

Comment

• Zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
              paar weken terug deze skode octavia gezien...

''Euh uw nummerplaat meneer??''

foto is wel in zwart-wit instellingen van de gsm stonden verkeerd
              Daarom alleen al zou ik terug met een break willen rijden, dit lukt niet met de Jetta, die blijft er maar proper uit zien.
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• ik ben ook al 4 weken de modder en andere vuiligheid aan 't opsparen (dan neem ik bv met plezier een boerebaantje hier vlak langs onze tuin die ik anders nooit zou nemen) maar echt vuil (zoals die octavia hierboven) wil die zilvergrijze berline niet worden. damn.
                Een paar dagen terug reed ik achter een camionette en die reed met zijn wielen over een hoop modder en dat spetste op mijn motorkap en tot op de ramen toe... blij dat ik was ... maar de dag erna met die sneeuw is 't er al weer afgesmolten

Comment

• Ik zit ook maar te wachten tot de onze echt vuil wordt voor een foto maar aangezien ie altijd buiten slaapt regent het ergste er telkens terug af

(niettemin ziet ie flink vuil hoor )

Comment

• Ik kon het niet meer aanzien, en ik kon eigenlijk ook niks meer zien

Na:

Hij is niet superproper, maar hij blinkt terug

Ohja, weet er iemand een deftige wasbox in de buurt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten

Langs de Grote Baan ligt er toch zo'n waxbox aan een tankstation?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                        Langs de Grote Baan ligt er toch zo'n waxbox aan een tankstation?
                        Ik heb het liever dichter Maar ik weet dat er daar liggen, ja, daar bij de Bruno's food corner.

Ik denk niet dat ik iets dichter ga vinden dat ook nog deftig is. Daar waar ik vandaag geweest ben, heb je een borstel waar de zeep uitkomt, en ben je dus genoodzaakt die borstel te gebruiken Nu ben ik dus op zoek naar een wasbox waar ze een lans zonder borstel gebruiken om in te zepen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                          Ik kon het niet meer aanzien, en ik kon eigenlijk ook niks meer zien

Na:

Hij is niet superproper, maar hij blinkt terug

Zo vuil vind ik 'm nog niet bij "voor"

'k Ben nog wat aan 't sparen maar 't lukt niet zo goed ('t grijze wintervuil past nog bij de kleur van m'n wagen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gef Bekijk Berichten
                            Zo vuil vind ik 'm nog niet bij "voor"

'k Ben nog wat aan 't sparen maar 't lukt niet zo goed ('t grijze wintervuil past nog bij de kleur van m'n wagen)
                            De zijkant is nog nat, dus daar zie je niet echt hoe vuil die daar is. En ik zag echt niks meer door mijn zijruiten. Allemaal ruitensproeiervloeistof dat gedroogd was...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                              Daarom alleen al zou ik terug met een break willen rijden, dit lukt niet met de Jetta, die blijft er maar proper uit zien.
                              Lukt wel met een berline hoor:

2009 BMW E91 320d
                              2002 BMW E46 M3
                              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• 2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                  Lukt wel met een berline hoor:

Ok dan moet ik nog wat doorsparen Gelukkig stond dat al op de planning of beter gezegd een wasbeurt staat de eerste maanden nog niet op de planning
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Mja Benoit, jij scheurt er ook mee over de baantjes van de westhoek hé!

Comment

• is dat infrarood en adaptieve CC op die 5? :o
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                        Ok dan moet ik nog wat doorsparen Gelukkig stond dat al op de planning of beter gezegd een wasbeurt staat de eerste maanden nog niet op de planning
                                        Kan vrij snel hoor. Dit was denk ik na 4 dagen niet wassen...

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                        Mja Benoit, jij scheurt er ook mee over de baantjes van de westhoek hé!
                                        True

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                        is dat infrarood en adaptieve CC op die 5? :o
                                        Links op foto adaptive CC
                                        rechts nightivision

meer info, zie topic (ook in signature): BMW 535d
                                        2009 BMW E91 320d
                                        2002 BMW E46 M3

Comment

• Goed op weg...hopelijk spoelt de helft weer niet weg deze nacht

Comment

Working...
                                          X