Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Kan vrij snel hoor. Dit was denk ik na 4 dagen niet wassen...
Ik zit al bijna aan 4 maand niet wassen Uiteraard omdat het slecht is om naar de carwash te gaan en slecht is om met een spons te wassen, ik zit in met mijn lak ... (ik wil al die poetsbinken hier niet op mijn kap krijgen )
Ik kon het niet meer aanzien, en ik kon eigenlijk ook niks meer zien
Na:
Hij is niet superproper, maar hij blinkt terug
Ohja, weet er iemand een deftige wasbox in de buurt?
Pas op gasten, niet omver vallen :
Ik heb er zo een mogen rijden, en dat reed focking goed. Voila. Ook dat kleurtje trouwens, 1.4 benzine ofzo. En die was ook heel makkelijk vuil te maken achter, maar daarvoor hebben de mensen een ruitewisser uitgevonden
Echt ongelooflijk hoe moeilijk het is om dat ding vies te krijgen zonder echt offroad te gaan
Klopt volledig. We hebben hier thuis ongeveer een identieke configuratie (2.0dci, zilverkleurig), maar de garage stak er banden op die "te breed" waren voor de wielkasten... Met voorbedachten rade weliswaar. Nu is het uiteraard wel zo dat die van ons bijzonder vlug vuil is rond de wielkasten. Maar verder gaat het niet.
Klopt volledig. We hebben hier thuis ongeveer een identieke configuratie (2.0dci, zilverkleurig), maar de garage stak er banden op die "te breed" waren voor de wielkasten... Met voorbedachten rade weliswaar. Nu is het uiteraard wel zo dat die van ons bijzonder vlug vuil is rond de wielkasten. Maar verder gaat het niet.
Waarom banden steken die te breed zijn?
Standaard 225'ers zijn toch al breed genoeg voor zo een stom ding
Comment