Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mo how

Vetheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
      Kan vrij snel hoor. Dit was denk ik na 4 dagen niet wassen...
      Ik zit al bijna aan 4 maand niet wassen Uiteraard omdat het slecht is om naar de carwash te gaan en slecht is om met een spons te wassen, ik zit in met mijn lak ... (ik wil al die poetsbinken hier niet op mijn kap krijgen )
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• ik kon het niet meer aanzien en heb vandaag in de gure koude eens een paar emmers water over m'n voiture gekapt..

blijkbaar heb ik dus gewoon lichtgrijze velgen ipv. zwarte velgen, kwas het al vergeten..

Comment

• Comment

• Z4M roadster. Vet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
              Z4M roadster. Vet.
              vooral vettig

Comment

• sorry guys.. veel vuiler krijg ik 'm niet...

eigenlijk kon ik het bijna niet meer aanzien en was ik van plan om 'm deze voormiddag te wassen ... maar gelukkig regende 't

Comment

• Toch ook al aardig...

www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                    sorry guys.. veel vuiler krijg ik 'm niet...

eigenlijk kon ik het bijna niet meer aanzien en was ik van plan om 'm deze voormiddag te wassen ... maar gelukkig regende 't
                    Gekke achterkant, iets te clean naar mijn goesting.

Er is ook niet echt een plek gemaakt voor die nrplaat?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                      Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                      Holy shit

Btw, staat uw witbalans misschien op kunstlicht ingesteld? Want dit trekt imo op niet veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Goed op weg...hopelijk spoelt de helft weer niet weg deze nacht

Prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                          Gekke achterkant, iets te clean naar mijn goesting.

Er is ook niet echt een plek gemaakt voor die nrplaat?!
                          Een chrome nummerplaathouder neem ik nog in overweging.
                          Voor de rest ga'k die achterkant niet verbouwen om een plekje voor de nrplaat te arrangeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                            Een chrome nummerplaathouder neem ik nog in overweging.
                            Voor de rest ga'k die achterkant niet verbouwen om een plekje voor de nrplaat te arrangeren
                            laat da maar schoon zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                              Holy shit

Btw, staat uw witbalans misschien op kunstlicht ingesteld? Want dit trekt imo op niet veel.
                              Zou kunnen vorige keer dat ik foto's nam was het binnenshuis en zal het wss vergeten te verzetten hebben
                              2009 BMW E91 320d
                              2002 BMW E46 M3
                              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                Ik kon het niet meer aanzien, en ik kon eigenlijk ook niks meer zien

Na:

Hij is niet superproper, maar hij blinkt terug

Ohja, weet er iemand een deftige wasbox in de buurt?
                                Pas op gasten, niet omver vallen :

Ik heb er zo een mogen rijden, en dat reed focking goed. Voila. Ook dat kleurtje trouwens, 1.4 benzine ofzo. En die was ook heel makkelijk vuil te maken achter, maar daarvoor hebben de mensen een ruitewisser uitgevonden

Comment

• Paar foto's vlak voordat ik door de carwash ging.

Naar mijn zin was hij nog niet vies genoeg, maar mijn moeder stelde me voor de keuze: ofwel wassen, ofwel fietsen

Last edited by ; 25/01/2009, 16:06.

Comment

• Echt ongelooflijk hoe moeilijk het is om dat ding vies te krijgen zonder echt offroad te gaan

Last edited by ; 25/01/2009, 16:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Echt ongelooflijk hoe moeilijk het is om dat ding vies te krijgen zonder echt offroad te gaan
                                      Klopt volledig. We hebben hier thuis ongeveer een identieke configuratie (2.0dci, zilverkleurig), maar de garage stak er banden op die "te breed" waren voor de wielkasten... Met voorbedachten rade weliswaar. Nu is het uiteraard wel zo dat die van ons bijzonder vlug vuil is rond de wielkasten. Maar verder gaat het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                                        Klopt volledig. We hebben hier thuis ongeveer een identieke configuratie (2.0dci, zilverkleurig), maar de garage stak er banden op die "te breed" waren voor de wielkasten... Met voorbedachten rade weliswaar. Nu is het uiteraard wel zo dat die van ons bijzonder vlug vuil is rond de wielkasten. Maar verder gaat het niet.
                                        Waarom banden steken die te breed zijn?

Standaard 225'ers zijn toch al breed genoeg voor zo een stom ding

Comment

• Enkele prentjes van vorige winter - binnenkort recentere, ben nog een beetje aan het bijsparen

Comment

Working...
                                          X