Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Door de felle regen deze morgen is hij terug wat properder, maar toch al zo'n 10000km niet meer gewassen. Vandaag toch maar even ramen, klinken, lichten en nummerplaat proper gemaakt.
De rest is verloren moeite in de winter, elke werkdag + 400km.
Remco van Die kom ik wel nog regelmatig tegen. Maar euhm, die 90pk, is dat niet wat te weinig?
Mijne staat ook goed vuil nu. Deze maand een 18000km gehaald ermee en zolang m'n baas wilt dat ik ze zelf was en niet echt het juiste materiaal voorziet sta ik toch ook niet te popelen voor ze te wassen. Op een week tijd is dat toch weer super vuil
Krijg alleen het schijt van die clarkisten die het grappig vinden om er een tekst op te zetten. Moest het nu nog eens iets origineel zijn... Maar neen...
en hij wordt met den dag vuiler! Ondertussen zie heeft het nog eens gerden terwijl ik aan het rijden was, dus tis niet meer om aan te zien. mijn garage ligt vol modder
Heb ooit eens met zo'n model gereden en het zat toen vol gras. Weide ingereden en daar wat geamuseerd, later pas ingezien dat je beter met de ruiten toe rijd.
Remco van Die kom ik wel nog regelmatig tegen. Maar euhm, die 90pk, is dat niet wat te weinig?
Mijne staat ook goed vuil nu. Deze maand een 18000km gehaald ermee en zolang m'n baas wilt dat ik ze zelf was en niet echt het juiste materiaal voorziet sta ik toch ook niet te popelen voor ze te wassen. Op een week tijd is dat toch weer super vuil
Krijg alleen het schijt van die clarkisten die het grappig vinden om er een tekst op te zetten. Moest het nu nog eens iets origineel zijn... Maar neen...
In welke regio kom je die tegen?
Zelfs maar 88pk denk ik. Ja absoluut te weinig. Met 1200kg goederen aan boord is het constant planken om vooruit te raken. Anderzijds, best handig, zo loop je niet al teveel snelheidsboetes op. 130km/u is echt wel het max.
Heb ooit eens met zo'n model gereden en het zat toen vol gras. Weide ingereden en daar wat geamuseerd, later pas ingezien dat je beter met de ruiten toe rijd.
heb ik ook al gehad
nu staat hij vast in het middn van wei
zijn voorkant raakt de grond al, hij zal er niet meer met eigen kracht uitgeraken...
Comment