Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Zot, dan ziet ie volgende week toch terug zo vuil, 'k was em in de lente wel eens
Ik wacht ook tot de lente wetende dat hem het laatst is gewassen met de herfstmeet, dan zal mijn kar ongeveer een halfjaar vuil hebben gestaan maar kzou men spiegels wel is moeten wassen, ik zie er geen fuck meer door
Ik wacht ook tot de lente wetende dat hem het laatst is gewassen met de herfstmeet, dan zal mijn kar ongeveer een halfjaar vuil hebben gestaan maar kzou men spiegels wel is moeten wassen, ik zie er geen fuck meer door
'k was toen met de R4
dus deze is toen ook niet gewassen, hoogstens eens afgespoten.
In welke regio kom je die tegen?
Zelfs maar 88pk denk ik. Ja absoluut te weinig. Met 1200kg goederen aan boord is het constant planken om vooruit te raken. Anderzijds, best handig, zo loop je niet al teveel snelheidsboetes op. 130km/u is echt wel het max.
Vooral a'pen eigenlijk. Maar ga er eens op letten.
1200kg, das dan 3500kg in totaal?
Vandaag met de mijne, wel op een lichte helling, 900m nodig gehad om van 80 naar 90 te gaan... Wel 2300kg aan boord en 3ton leeg
Maar das echt traag man... Leeg valt ze wel best mee, en dikke stabistang er onder, dus in de bochten kan ik nog wat goed maken é
awel, ik had 't gevoel dat ze te veel naar beneden stonden, niet plezant als je dezelfde dag nog naar de keuring moet
Dat scheelt dus echt wel een pak he.
Je kon hesp pekelen op de koplampen!
M'n vinger erover strijken en hij was helemaal grijs-wit.
Per dag had ik een streep getrokken, naast elkaar. Die eerste was nog amper zichtbaar.
jaja, hoe noemt dat anders... mijn buur rijdt met een zwarte vento... op z'n motorkap hebben ze voor de zomer ook eens om te lachen een boodschap geschreven... je kan ze nog steeds lezen
jaja, hoe noemt dat anders... mijn buur rijdt met een zwarte vento... op z'n motorkap hebben ze voor de zomer ook eens om te lachen een boodschap geschreven... je kan ze nog steeds lezen
Een goei wasbeurt en die blinkt weer als nieuw hoor en zomer is nog net iets anders dan winter hé
Dat laat idd krassen na... Op mijn camionet vind ik het al kut als ze zo teksten achterlaten (alleen al omdat ze altijd o zo origineel zijn ) maar als ik da ooit één op mijne wagen zie doen
Sommige simoniseren mss voor un plezier, maar ik heb liever geen krassen er uit te halen.
Comment