Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
    laatste keer dat ik 'm zag ging 'ie de A6 van een sjaloekie verlagen. of laten verlagen door iemand anders, dat kan ook.
    Ik moet jullie allemaal trouwens nog op een durum ofzo trakteren.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Ik moet jullie allemaal trouwens nog op een durum ofzo trakteren.
      komt wel eens in orde, eerst die achterkant eens fiksen.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Als ik mijn wagen om de 3 maand was en die na 10 jaar binnensteek bij een detailer, staat die beter dan die van jou en heeft het mij in totaal een pak minder gekost.

        Dus: your point being?
        Dat is ook een uitleg...

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door bmwes Bekijk Berichten
          Dat is dan jouw rare mening over een "auto"
          mijn auto is 10 jaar geworden, en is nog als nieuw, dat zal niet zijn door niet wassen.
          En mogen we hem ook eens op technisch vlak keuren?

          een auto is zoveel meer dan een beetje blinkende lak. Technisch, dat op de eerste plaats.

          Comment


          • nee natuurlijk niet, hij blinkt alleen aan de buitenkant

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
              Dat komt door de regen. Je doet te weinig km's.

              Als het vuil plakweer is en je veel km (en autostrade) doet, is je auto op het einde van de dag zoals die van leftlane. Als je maar 10km rijdt in zo een weer en op gewone wegen, is dat een nog geen 10e ervan, en regent dat er zo weer af.
              Leftlane zegt het zelf: de nattigheid gooit roet in het eten.
              En dat is echt vuil, niet van dat gemaakt vuil door eens op een modderbaantje te crossen, dat kan je in de zomer ook.
              Ik heb m'n auto zo'n 2 weken niet gewassen en doe wekelijks 500 km snelweg en idd wagen wordt daar echt heel vuil van. Mijn voorruit is zo vuil als iets dat ik regelmatig de sproeiers moet aanspreken. Maar na een paar km's op de snelweg wordt mijn ruit weer vuil. Echt raar: (en het regent niet) Zelfs mijn koplampen zijn zo bagger vuil en vochtig Morgen eens foto's maken.

              Comment



              • vuil en geladen
                Last edited by citrofenwick; 16/12/2008, 01:49.

                Comment


                • Die staat zalig!
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                    Ik heb m'n auto zo'n 2 weken niet gewassen en doe wekelijks 500 km snelweg en idd wagen wordt daar echt heel vuil van. Mijn voorruit is zo vuil als iets dat ik regelmatig de sproeiers moet aanspreken. Maar na een paar km's op de snelweg wordt mijn ruit weer vuil. Echt raar: (en het regent niet) Zelfs mijn koplampen zijn zo bagger vuil en vochtig Morgen eens foto's maken.
                    Idem. Ik heb mijn auto niet meer gewassen sinds eind oktober. (vw golf, ne grijze dus ge ziet da ni :p)
                    Koffer is eigenlijk niet leuk om te openen want is echt vettig plakvuil.
                    Mijn vensters spoel ik wel snel af elke zondag, want anders kan ik evengoed ne blinddoek aantrekken als ik rijd. Doe elke week +-800km autostrade (waarvan veel langs de E19 dus met de werken in de middenberm). Als ik niet elke 15min sproei, dan heb ik een bruin venster. Mijn spiegels zijn ook wel altijd direct smerig. Allemaal vlekskes.
                    Nu komt er dus een noob-vraag :
                    ik heb mijn spiegelverwarming constant aan staan. Kan het zijn dat het water dat erop staat "sneller" verdampt en dus het vuil achterlaat? Moest het niet aanstaan, zou het water er beter aflopen en minder vuil achterlaten?

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                      Nu komt er dus een noob-vraag :
                      ik heb mijn spiegelverwarming constant aan staan. Kan het zijn dat het water dat erop staat "sneller" verdampt en dus het vuil achterlaat? Moest het niet aanstaan, zou het water er beter aflopen en minder vuil achterlaten?
                      1 manier om dit te weten te komen : test het eens en laat hier je bevindingen weten.

                      Comment


                      • Het is verschrikkelijk tegenwoordig, echt van dat grauw, vettig weer. En dan nog wat strooizout op de baan, bah. Heel m'n auto is bedekt onder zo'n vieze vettige laag. Gisteren was plots m'n ruitenwisservloeistof op, ben uiteindelijk moeten stoppen omdat ik niks meer zag. Gelukkig had ik nog een flesje spa bij en heb ik dat maar erin gekapt, het reinigende water

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Darks Bekijk Berichten
                          Het is verschrikkelijk tegenwoordig, echt van dat grauw, vettig weer. En dan nog wat strooizout op de baan, bah. Heel m'n auto is bedekt onder zo'n vieze vettige laag. Gisteren was plots m'n ruitenwisservloeistof op, ben uiteindelijk moeten stoppen omdat ik niks meer zag. Gelukkig had ik nog een flesje spa bij en heb ik dat maar erin gekapt, het reinigende water
                          herkenbaarheid
                          Met mijn allereerste autootje (Toyotaatje uit 83 ofzo) ook voorgehad maar had geen water ofzo bij.
                          Met die Toyota reed ik eens op de Antwerpse ring en begon zwaar te regenen dus zet m'n ruitenwissers op max-stand en na paar keer over en weer zwiepen brak m'n ene ruitenwisser af IIIIIEEEEEEEEPPP gigantische kras over m'n voorruit en op 't gevoel af de pechstrook opgezocht

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door citrofenwick Bekijk Berichten

                            vuil en geladen
                            Dik!

                            Specs?

                            Comment


                            • specs:
                              0-100: 9.0 sec
                              top: 185
                              95pk
                              1400cc

                              Comment


                              • ondertussen +- 105pk met groupe N software en Bilstein B8's



                                Gast kan rijden ook, ik heb moeite om zijn 1.1 te volgen in de binnenbaantjes met mijn 318is
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                  specs:
                                  0-100: 9.0 sec
                                  top: 185
                                  95pk
                                  1400cc

                                  Ooit met zo'n karretje met 'n duzendje naft gereden, kickeuh!

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                    herkenbaarheid
                                    Met mijn allereerste autootje (Toyotaatje uit 83 ofzo) ook voorgehad maar had geen water ofzo bij.
                                    Met die Toyota reed ik eens op de Antwerpse ring en begon zwaar te regenen dus zet m'n ruitenwissers op max-stand en na paar keer over en weer zwiepen brak m'n ene ruitenwisser af IIIIIEEEEEEEEPPP gigantische kras over m'n voorruit en op 't gevoel af de pechstrook opgezocht
                                    Dat laatste ken 'k, met m'n Almera ooit in 'n wolkbreuk gezeten en de ruitenwisser aan chauffeurskant gaf het op ('n pinnetje afgebroken of zo). Aan passagierskant ging hij als 'n razende tekeer, maar de andere hing daar maar wat. 'k Zag geen bal meer. 'k Vond 't niet zo leuk
                                    Met de Demio ooit voorgehad dat ze in de garage voor m'n ma nieuwe ruitenwissers gemonteerd hadden. Regenbui -> wissers opzetten -> wissers gingen vliegen -> Brezan nieuwe wissers kopen... Ze hadden ze niet vastgeklikt... Daarna altijd zelf gedaan

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Darks Bekijk Berichten
                                      Het is verschrikkelijk tegenwoordig, echt van dat grauw, vettig weer. En dan nog wat strooizout op de baan, bah. Heel m'n auto is bedekt onder zo'n vieze vettige laag. Gisteren was plots m'n ruitenwisservloeistof op, ben uiteindelijk moeten stoppen omdat ik niks meer zag. Gelukkig had ik nog een flesje spa bij en heb ik dat maar erin gekapt, het reinigende water
                                      Ja het is verschrikkelijk weer

                                      Koud mistig vieze weer

                                      Comment


                                      • redelijk vuil, na 6 dagen autostraderijden



                                        "zwarte velgen worden niet vuil"

                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

                                        Comment


                                        • Jij zit aan Renault Industrial?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X