Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenindeed
Waar woon je dan ondertussen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIk heb m'n auto zo'n 2 weken niet gewassen en doe wekelijks 500 km snelweg en idd wagen wordt daar echt heel vuil van. Mijn voorruit is zo vuil als iets dat ik regelmatig de sproeiers moet aanspreken. Maar na een paar km's op de snelweg wordt mijn ruit weer vuil. Echt raar: (en het regent niet) Zelfs mijn koplampen zijn zo bagger vuil en vochtig
Morgen eens foto's maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDan weet ik je te vinden
Waar woon je dan ondertussen?
Brugge
= 2000 km/week1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Netjes LL (of net niet)
Zijn dat nu al de winterbanden die eronder liggen? Zoja, welke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEn mogen we hem ook eens op technisch vlak keuren?
een auto is zoveel meer dan een beetje blinkende lak. Technisch, dat op de eerste plaats.
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIk heb m'n auto zo'n 2 weken niet gewassen en doe wekelijks 500 km snelweg en idd wagen wordt daar echt heel vuil van. Mijn voorruit is zo vuil als iets dat ik regelmatig de sproeiers moet aanspreken. Maar na een paar km's op de snelweg wordt mijn ruit weer vuil. Echt raar: (en het regent niet) Zelfs mijn koplampen zijn zo bagger vuil en vochtig
Morgen eens foto's maken.
Dit geldt niet alleen voor zout, maar voor alle soorten vuil. M'n auto was vorige vrijdag gewassen, het heeft niet meer geregend, maar toch staat die weer zo vuil. Is daarvan.
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten...
Nu komt er dus een noob-vraag:
ik heb mijn spiegelverwarming constant aan staan. Kan het zijn dat het water dat erop staat "sneller" verdampt en dus het vuil achterlaat? Moest het niet aanstaan, zou het water er beter aflopen en minder vuil achterlaten?
Als je zoutkristallen wil maken, moet je water snel verdampen, dan blijft het zout achter en gaat het water weg in de lucht.
Dus beter zo laten opdrogen, maar vuil zullen ze toch worden, alleen ietske minder snel.
Oorspronkelijk geplaatst door Darks Bekijk Berichten...Gisteren was plots m'n ruitenwisservloeistof op, ben uiteindelijk moeten stoppen omdat ik niks meer zag. Gelukkig had ik nog een flesje spa bij en heb ik dat maar erin gekapt, het reinigende water__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenNetjes LL (of net niet)
Zijn dat nu al de winterbanden die eronder liggen? Zoja, welke?
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten@ LL zit je in Zuid Holland ofwat ?
Hoeveel km's heb je al ondertussen...
Km's richting de 80K nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHoeveel had je bij aankoop? toch iets rond de 50k é
Ongeveer 64 dacht ik
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtendag.
je auto is omgevallen.Mss rijdt die nog wel in tegenstelling tot tbuske nu
"f*ck opel", tis bij deze gezegd
Comment
-
Comment