Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
aha, weer op den opel-assistence aant wachten en tis verdekke pokke koud, opeens alle lampjes die er maar zijn aant branden en één min later was de batterij plat,
aha, weer op den opel-assistence aant wachten en tis verdekke pokke koud, opeens alle lampjes die er maar zijn aant branden en één min later was de batterij plat,
Awel....zonder zwans...
Ik was mijnen dop der terug aan't opdraaien en had die slang nog vast en dacht bij mijneigen: dieselvlekken zijn wel vet....zou der nog iets uitkomen zonder nog echt te pompen?
*kijkt rond of niemand me ziet en begint wat met die slang te schudden*
Echt veel kwam daar niet meer uit zene, echt. Nadien nog wel over de 200 gegaan....dan verspreid dat zich beter hé
Awel....zonder zwans...
Ik was mijnen dop der terug aan't opdraaien en had die slang nog vast en dacht bij mijneigen: dieselvlekken zijn wel vet....zou der nog iets uitkomen zonder nog echt te pompen?
*kijkt rond of niemand me ziet en begint wat met die slang te schudden*
Echt veel kwam daar niet meer uit zene, echt. Nadien nog wel over de 200 gegaan....dan verspreid dat zich beter hé
Ma fak
Ik doe dat ook soms.
Weliswaar ongewild, want die PPO vreet mijn lak kapot.
Volgens mij wordt hij sneller wintervuil als je hem vaak wast.
Veel bestelwagen worden nooit gewassen en worden nooit zo vuil als sommige auto's.
Op mijn werk rijden we ook met een witte Mondeo die al bijna 3 jaar niet meer gewassen is en die is op een beetje vuil en heel erg vuil op bepaalde plaatsen maar lang niet wintervuil terwijl die vaak autosnelweg rijdt en altijd binnen staat.
Dat is omdat de banen licht vochtig zijn, en dat wordt opgesmeten door de banden van de voorliggers. Op de banen lag zout, dat opgelost is in dat water, en dat slaat weer neer op je ruit.
Dit geldt niet alleen voor zout, maar voor alle soorten vuil. M'n auto was vorige vrijdag gewassen, het heeft niet meer geregend, maar toch staat die weer zo vuil. Is daarvan.
Zie hierboven: het opgeloste zout en vuil slaat veel sneller neer op je spiegels. Da's eigenlijk een beetje een fysicaproef die je doet
Als je zoutkristallen wil maken, moet je water snel verdampen, dan blijft het zout achter en gaat het water weg in de lucht.
Dus beter zo laten opdrogen, maar vuil zullen ze toch worden, alleen ietske minder snel.
Dit wil je maar 1 keer tegenkomen, bijgevolg heb ik bijna altijd een fles water mee. Voor de dorst, en voor als 't sproeierke sneller leeg is dan gedacht. Op een dag van 400 km kan dat wel al eens gebeuren.
Bedankt voor het antwoord!
en omFg, alsof Murphy zich ermee bemoeid heeft -> ik ben 5 min op autostrade, mn ruit is vuil aan het worden, kwil sproeien... PSSSssst.. EMPTY! :'( Echt zo klote. Sffs hier ergens zn fleske water voor deze middag pikken
In de Colruyt stond zo een fles van 5L van ruitenwisservloeistof vr 4 euro. Kdenk dak mij da ga halen. Aanlengen met water om er 10L van te maken?
Kga ook zo een antivries spray kopen. Ben het beu van te krabben en te lui om in garage te zetten.. :redface:
Awel....zonder zwans...
Ik was mijnen dop der terug aan't opdraaien en had die slang nog vast en dacht bij mijneigen: dieselvlekken zijn wel vet....zou der nog iets uitkomen zonder nog echt te pompen?
*kijkt rond of niemand me ziet en begint wat met die slang te schudden*
Echt veel kwam daar niet meer uit zene, echt. Nadien nog wel over de 200 gegaan....dan verspreid dat zich beter hé
Ik lig hier strike Die mental image
De diesel die in de slang zit, die hebt ge wsl al betaald? Want ik gok dat de teller in da machine zit en ni in het "handvat". Dus degene na u is eigenlijk in het zak gezet. :p
Comment