Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pablo Bekijk Berichten
    kan ik alleen maar van dromen op m'n gri car.

en is je nr-plaat leesbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Buske kapot?
      aha, weer op den opel-assistence aant wachten en tis verdekke pokke koud, opeens alle lampjes die er maar zijn aant branden en één min later was de batterij plat,

Comment

• Zalig materiaal hier!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
          aha, weer op den opel-assistence aant wachten en tis verdekke pokke koud, opeens alle lampjes die er maar zijn aant branden en één min later was de batterij plat,
          Miserie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
            opel-assistance
            Da is zo'n rosse met een Signum zeker .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              Da is zo'n rosse met een Signum zeker .
              Dan mag die nog laaaaaang wachten

Comment

• 4 dagen duitsland en zo'n 950km later:

smossen bij 't tanken

Comment

• "Witte" A3 sportback
                  Net ervoor reed een Golf V variant, ook een witte maar zag er net hetzelfde uit als de A3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                    "Witte" A3 sportback
                    Net ervoor reed een Golf V variant, ook een witte maar zag er net hetzelfde uit als de A3
                    fak

dieselmorsplekken zijn vet
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Die Audi

Zalig
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                        kan ik alleen maar van dromen op m'n gri car.

en is je nr-plaat leesbaar?
                        Niet echt meer

Comment

• Gio, espres een literke ernaast gegooid?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                            Gio, espres een literke ernaast gegooid?
                            Awel....zonder zwans...
                            Ik was mijnen dop der terug aan't opdraaien en had die slang nog vast en dacht bij mijneigen: dieselvlekken zijn wel vet....zou der nog iets uitkomen zonder nog echt te pompen?

*kijkt rond of niemand me ziet en begint wat met die slang te schudden*

Echt veel kwam daar niet meer uit zene, echt. Nadien nog wel over de 200 gegaan....dan verspreid dat zich beter hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

is die blauwe audi ook van jou ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                is die blauwe audi ook van jou ?
                                Lol, yes it is; RS2
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door citrofenwick Bekijk Berichten

vuil en geladen
                                  Peugeot GTI velgen?
                                  Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                    Awel....zonder zwans...
                                    Ik was mijnen dop der terug aan't opdraaien en had die slang nog vast en dacht bij mijneigen: dieselvlekken zijn wel vet....zou der nog iets uitkomen zonder nog echt te pompen?

Echt veel kwam daar niet meer uit zene, echt. Nadien nog wel over de 200 gegaan....dan verspreid dat zich beter hé

Ma fak

Ik doe dat ook soms.

Weliswaar ongewild, want die PPO vreet mijn lak kapot.

Comment

• Volgens mij wordt hij sneller wintervuil als je hem vaak wast.
                                      Veel bestelwagen worden nooit gewassen en worden nooit zo vuil als sommige auto's.

Op mijn werk rijden we ook met een witte Mondeo die al bijna 3 jaar niet meer gewassen is en die is op een beetje vuil en heel erg vuil op bepaalde plaatsen maar lang niet wintervuil terwijl die vaak autosnelweg rijdt en altijd binnen staat.
                                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• thumbs up voor al die vuiligheid hier!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

Dat is omdat de banen licht vochtig zijn, en dat wordt opgesmeten door de banden van de voorliggers. Op de banen lag zout, dat opgelost is in dat water, en dat slaat weer neer op je ruit.
                                          Dit geldt niet alleen voor zout, maar voor alle soorten vuil. M'n auto was vorige vrijdag gewassen, het heeft niet meer geregend, maar toch staat die weer zo vuil. Is daarvan.

Zie hierboven: het opgeloste zout en vuil slaat veel sneller neer op je spiegels. Da's eigenlijk een beetje een fysicaproef die je doet
                                          Als je zoutkristallen wil maken, moet je water snel verdampen, dan blijft het zout achter en gaat het water weg in de lucht.
                                          Dus beter zo laten opdrogen, maar vuil zullen ze toch worden, alleen ietske minder snel.

Dit wil je maar 1 keer tegenkomen, bijgevolg heb ik bijna altijd een fles water mee. Voor de dorst, en voor als 't sproeierke sneller leeg is dan gedacht. Op een dag van 400 km kan dat wel al eens gebeuren.
                                          Bedankt voor het antwoord!

en omFg, alsof Murphy zich ermee bemoeid heeft -> ik ben 5 min op autostrade, mn ruit is vuil aan het worden, kwil sproeien... PSSSssst.. EMPTY! :'( Echt zo klote. Sffs hier ergens zn fleske water voor deze middag pikken
                                          In de Colruyt stond zo een fles van 5L van ruitenwisservloeistof vr 4 euro. Kdenk dak mij da ga halen. Aanlengen met water om er 10L van te maken?
                                          Kga ook zo een antivries spray kopen. Ben het beu van te krabben en te lui om in garage te zetten.. :redface:
                                          Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                          Awel....zonder zwans...

Ik lig hier strike Die mental image
                                          De diesel die in de slang zit, die hebt ge wsl al betaald? Want ik gok dat de teller in da machine zit en ni in het "handvat". Dus degene na u is eigenlijk in het zak gezet. :p

Comment

Working...
                                          X