Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

(thx to Rennteam.com)
    Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Pikant detail, deze turbo heeft +520pk (by Sportec) en +250.000km
    Paar quotes van de eerste pagina.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
      Awel....zonder zwans...
      Ik was mijnen dop der terug aan't opdraaien en had die slang nog vast en dacht bij mijneigen: dieselvlekken zijn wel vet....zou der nog iets uitkomen zonder nog echt te pompen?

*kijkt rond of niemand me ziet en begint wat met die slang te schudden*

Echt veel kwam daar niet meer uit zene, echt. Nadien nog wel over de 200 gegaan....dan verspreid dat zich beter hé
      hahaha!
      Ik had dat ook bij m'n 940, maar de terugkeer van de bumper (in kunststof) trok een cm scheef en in de garage zeiden ze dat dat een gekend fenomeen was bij mensen die veel tanken op korte tijd en morsen

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
      Bedankt voor het antwoord!
      en omFg, alsof Murphy zich ermee bemoeid heeft -> ik ben 5 min op autostrade, mn ruit is vuil aan het worden, kwil sproeien... PSSSssst.. EMPTY! :'( Echt zo klote. Sffs hier ergens zn fleske water voor deze middag pikken
      In de Colruyt stond zo een fles van 5L van ruitenwisservloeistof vr 4 euro. Kdenk dak mij da ga halen. Aanlengen met water om er 10L van te maken?
      Kga ook zo een antivries spray kopen. Ben het beu van te krabben en te lui om in garage te zetten.. :redface:
      colruyt-bus is stinkende bucht. Indertijd waren we verplicht dat te nemen met de firmawagen voor de goedkoop. Ik kocht altijd m'n eigen sop. Zo straf ruiken!

Vandaag 300 km gereden en er is alweer niets meer te zien van de wasbeurt. Het was dus echt weer plakweer. En af en toe fijne regendruppels en het vuil van het laatste kwartier zag je zo wegspoelen. Ondertussen weer plakboel ertegen gekregen en geen regen meer. Ik heb foto's getrokken, maar ik denk dat het niet zo zichtbaar is (auto is beige). Als 't meevalt, post ik ze nog.
      Wat me ook opviel: de witte neerslag was erger waar de blaasmonden van de verwarming blaasden, dus waar de voorruit warmer was dan elders. Wat extra bewijst dat ik gelijk heb

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
        Peugeot GTI velgen?
        Yes they are

Peugeot 205 GTI

Comment

• @Nikske: gelijk over wat?
          Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oh, beetje verkeerd uitgedrukt. Ipv bewijzen moest ik eigenlijk kracht bijzetten zeggen.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• 'k snap het nog niet, maar 't zal wel aan mij liggen.

Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

Wat extra bewijst dat ik gelijk heb
                Ik merk ook dat het vuil echt goed aankoekt waar het wat warmer is.. Check de koplampen en achterlichten is.

Comment

• Al direct 4l van die bus in mn auto gekapt :p
                  Die ontdooispray: geen idee of die stinkt
                  Zal da binnenkort weten te zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                    'k snap het nog niet, maar 't zal wel aan mij liggen.

klik.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ik ben vandaag een fles ruitensproeivloeistof gaan kopen. Dat gaat precies rap als ge zo constant de ruiten moet proper maken

Vandemorgen op de autosnelweg wou'k beetje het vuil van mijn vooruit doen. Maar geen sproeivloeistof meer. Met als gevolg dat mijn ruitenwisser al dat vuil opengesmeerd hadden. Weg zicht!
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• achter nen kamion gaan rijden die water opgooit helpt

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          achter nen kamion gaan rijden die water opgooit helpt
                          't was file

1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• En dan te weten dat ik normaal mijn auto zo proper mogelijk probeer te houden. De nummerplaat is echt onleesbaar nu

Comment

• GVD, speciaal voor Gio ne foto genomen van mijn tankdeksel, aangezien ik zo goed als altijd smos (ik moet er zelfs op letten dat ik de dop er weer op zet ook ) en nu maakt die gsm geen verbinding

En heb er eens op gelet, die kerel die zich afvroeg met verwamde spiegels of dat vuiler word of sneller vuil. Haalt volgens mij geen ruk uit. Denk niet dat ik die kan afzetten, dus staan ook altijd op en de bijgeplaatste spiegels hebben geen verwarming en lijken mij even vuil te zijn. Wat mij wel opvalt is dat de verwarmde makkelijker proper te maken zijn met een droog doekje (bij gebrek aan water). De andere zijn gelijk iets vettiger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                En heb er eens op gelet, die kerel die zich afvroeg met verwamde spiegels of dat vuiler word of sneller vuil. Haalt volgens mij geen ruk uit. Denk niet dat ik die kan afzetten, dus staan ook altijd op en de bijgeplaatste spiegels hebben geen verwarming en lijken mij even vuil te zijn. Wat mij wel opvalt is dat de verwarmde makkelijker proper te maken zijn met een droog doekje (bij gebrek aan water). De andere zijn gelijk iets vettiger.
                                Ik ben aan het testen Het water leek me eigenlijk niet zo snel te verdwijnen nu ik de verwarming heb afgezet

Comment

• Die verwarming is geen luxe, zeker niet als die spiegels zo groot zijn als een gemiddeld persoons hoofd

Als er een kant niet werkt merk ik dat toch redelijk snel, alleen als ze te vuil zijn blijft er toch ook een waas achter.

Vandaag ook trouwens gehad dat m'n ruitensproeier leeg was, zit toch een 8l in als ik mij niet vergis en denk vorige week hervuld

Comment

• Vorige week gewassen...

Comment

• als da gewassen is wil ik niet weten hoe ie er ongewassen uitzag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                        als da gewassen is wil ik niet weten hoe ie er ongewassen uitzag
                                        Heb deze vorige week gewassen hé

Comment

• Wat een rotweer.. in die mist hangen fijne stofdeeltjes die zich aan alles vastzetten. Normaal gezien ga ik nu 1 keer per week naar een american carwash maar ik besloot nog een extra dagje te wachten want ze geven morgen nog van dat mottig weer.
                                          Dus ziet de wagen er nu niet al te fris uit..

ter vergelijking... in de zomer (met zomerbanden)

Last edited by ; 18/12/2008, 16:46.

Comment

Working...
                                          X