Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog snel een foto alvorens naar de carwash te bollen. Deze keer droog en in beter licht

Comment

• Prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten

En die lak is al zo fragiel... Ik troost me met de gedachte dat het vuil de lak nu beschermt (als je begrijpt wat ik wil zeggen)..
        Leve de zomer!
        Ik denk er ook zo over, maar dan zou je er eigenlijk al een laag vuil op moeten hebben van voor ze strooien..
        'k Vind het een zalig zicht respect voor de moeite van het wassen maar .. ocharme

Comment

Kan 'm niet schoon houden, vorig weekend nog gewassen en nu... Pfff.
          Onderweg naar de school van de kinderen moet je voorbij een bouwbedrijf waar veel vrachtwagen binnen en buiten rijden en:

Water is toch een goed ding he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Nog snel een foto alvorens naar de carwash te bollen. Deze keer droog en in beter licht

Pictiger heeft wat kuren, dus effe ook hier gezet

Comment

• Tis me ook eens gelukt hem zo smerig te krijgen,maar lang zal het ni duren,want morgen gaat hij onder het sopke

Comment

• Houden zo Porker!

Comment

• Schitterend, DDKE!

Ik heb er vandaag opnieuw een 300 km extra op zitten; deze ochtend was het echt smerig. Deze avond was het droog.

Als het er vannacht niet afweekt, morgenochtend foto. 't Is een beetje zoals die van Fast_Audi, maar dan op een bleek kleurke.

Deze avond met schoonmoeder haar scenickrel naar de carwash geweest. Voor mij een 5-serie (met een blonde stoot in jawadde), je zag op de achterklep het kleur niet eens meer
                  Eens die gewassen voor mij eruitbolde, 't verschot van m'n leven

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Vandaag op de weg prachtige exemplaren gezien o.a. deze:

En jah mijn voorruit

Comment

• Hier de mijne...
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Kan 'm niet schoon houden, vorig weekend nog gewassen en nu... Pfff.
                        Onderweg naar de school van de kinderen moet je voorbij een bouwbedrijf waar veel vrachtwagen binnen en buiten rijden en:

Vet

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                            Schitterend, DDKE!

Ik heb er vandaag opnieuw een 300 km extra op zitten; deze ochtend was het echt smerig. Deze avond was het droog.

Als het er vannacht niet afweekt, morgenochtend foto. 't Is een beetje zoals die van Fast_Audi, maar dan op een bleek kleurke.

Deze avond met schoonmoeder haar scenickrel naar de carwash geweest. Voor mij een 5-serie (met een blonde stoot in jawadde), je zag op de achterklep het kleur niet eens meer
                            Eens die gewassen voor mij eruitbolde, 't verschot van m'n leven
                            Dat vind ik het enige plezante aan die vuiligheid.. als je hem dan laat wassen heb je steeds net een nieuwe wagen

Comment

• Da weer is echt klote he ... en uw ruiten die zo droog worden, zo van da vuil wit gedoe

Comment

• hier wat foto's van de mijne:

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik heb vandaag in de regen gereden op de autostrade Ik denk dus niet dat er vuil bijgekomen is, enkel afgeregend

Comment

• Kutregen!

Het begon eindelijk goed te lukken je zag bijna geen zwart niet meer en mijn voorkant was beige evenals de achterkant... Derjuist door de spray alles kwijt denk ik

Comment

• F*ck wintervuil

Comment

• zes dagen geleden gewassen

1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                        X