Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
En die lak is al zo fragiel... Ik troost me met de gedachte dat het vuil de lak nu beschermt (als je begrijpt wat ik wil zeggen)..
Leve de zomer!
'k Vind het een zalig zichtrespect voor de moeite van het wassen maar .. ocharme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenKan 'm niet schoon houden, vorig weekend nog gewassen en nu... Pfff.
Onderweg naar de school van de kinderen moet je voorbij een bouwbedrijf waar veel vrachtwagen binnen en buiten rijden en:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
Comment
-
Schitterend, DDKE!
Ik heb er vandaag opnieuw een 300 km extra op zitten; deze ochtend was het echt smerig. Deze avond was het droog.
Als het er vannacht niet afweekt, morgenochtend foto. 't Is een beetje zoals die van Fast_Audi, maar dan op een bleek kleurke.
Deze avond met schoonmoeder haar scenickrel naar de carwash geweest. Voor mij een 5-serie (met een blonde stoot in jawadde), je zag op de achterklep het kleur niet eens meer
Eens die gewassen voor mij eruitbolde, 't verschot van m'n leven__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenKan 'm niet schoon houden, vorig weekend nog gewassen en nu... Pfff.
Onderweg naar de school van de kinderen moet je voorbij een bouwbedrijf waar veel vrachtwagen binnen en buiten rijden en:
Comment
-
Na een weekje Brusselen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenSchitterend, DDKE!
Ik heb er vandaag opnieuw een 300 km extra op zitten; deze ochtend was het echt smerig. Deze avond was het droog.
Als het er vannacht niet afweekt, morgenochtend foto. 't Is een beetje zoals die van Fast_Audi, maar dan op een bleek kleurke.
Deze avond met schoonmoeder haar scenickrel naar de carwash geweest. Voor mij een 5-serie (met een blonde stoot in jawadde), je zag op de achterklep het kleur niet eens meer
Eens die gewassen voor mij eruitbolde, 't verschot van m'n leven
Comment
Comment