Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    niet de mijne maar toch

ur-q!

effe lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Ik kon het ook niet meer aan, er hing nog een berg slijk aan ook omdat ik eergisteren nog wat op boerenbaantjes ben gaan rijden en daarna ergens verdwaald ben naast de autostrade op een onverharde weg bij een bos
      Serieus ik denk dat er meer dan een kilo slijk op de oprit lag na de wasbeurt, gaf een zalig gevoel hem nog eens zo proper te zien
      Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
      'k kon het niet meer aan zien, hij is gewassen

Ale, 't was meer van, 'k moest telkens de kinderen uit de buurt van de auto houden omdat hun kleedjes vuil werden als ze er tegen liepen.

Wel niet echt tijd in gestoken, wou niet zo maar door de wasstraat rijden omdat er zoveel zand op hing.

Dan maar eerst in een wasbox met de hoge druk het meeste van het zand er af gespoten en dan door de wasstraat gereden
      Ik ben ook bezweken daarnet Het doet idd goed als hij weer proper is

Comment

• na één week...

nu is het nog iets erger, nummerplaat isniet meer leesbaar dus morgen afspuiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
          Ik ben ook bezweken daarnet Het doet idd goed als hij weer proper is

Er zijn er precies veel bezweken vandaag. Hier de Renault eens gewassen. Best koud aan de handjes om in dit weer een auto te wassen.

Comment

• Het is momenteel nog de moeite om het te doen, de komende dagen valt er niet veel nattigheid.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                Het is momenteel nog de moeite om het te doen, de komende dagen valt er niet veel nattigheid.
                Daarom ben ik er ook nog rap aan begonnen, is kerjeus hoe lang hij proper blijft

Comment

• Ik heb men krel 2 dagen geleden ook gekuist en hij staat er nog altijd blinkend bij terwijl ik toch al redelijk heb rondgereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                    En ik heb alle EVO nummers + de special edtions en weet er niks van...

Thanks...
                    Ik ook,vanaf nr 1 erbij,ik loop wel 7nrs achter bij het lezen ervan.
                    Van Bovington weet ik zeker dat hij EVO verlaten heeft voor Drivers Republik.
                    Van de ene beste job naar de andere.

Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten

Had daar nu eens een week zo mee rondgereden.

Comment

• de eerste stap richting vuil is gezet..
                      Bijgevoegde Bestanden
                      http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                        Ik ook,vanaf nr 1 erbij,ik loop wel 7nrs achter bij het lezen ervan.
                        Van Bovington weet ik zeker dat hij EVO verlaten heeft voor Drivers Republik.
                        Van de ene beste job naar de andere.

Ik heb DR ontdekt via een column op Autocar..

Mijn favoriet is niet Harris maar Jethro (Bovingdon dus) .. herken mezelf erin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          herken mezelf erin
                          is dat ook een nicht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                            is dat ook een nicht?
                            Heidi?
                            For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                              is dat ook een nicht?
                              wat denk je nu zelf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                I

Ik reed zo al een week rond... Kon het niet meer zien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                                  Ik reed zo al een week rond... Kon het niet meer zien!
                                  Ik denk dat hij bedoelt met de ene kant gewassen en de andere nog smerig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Ik denk dat hij bedoelt met de ene kant gewassen en de andere nog smerig.
                                    Ik had het overwogen, maar kon het niet maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      wat denk je nu zelf?
                                      over jou?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        al 2 maand achter de rug, nog 3 maand te gaan

Ik begrijp niet hoe je een auto zo schoon kunt houden. De mijne is vrijdagmiddag gewassen en is nu al terug vuiler dan dit
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          Ik begrijp niet hoe je een auto zo schoon kunt houden. De mijne is vrijdagmiddag gewassen en is nu al terug vuiler dan dit
                                          Ik begrijp niet dat je hem zo vies krijgt.

Ik heb mijn auto (zwart) al 2 weken niet gewassen. Bijna constant door gezouten wegen gereden en die is nog altijd niet deftig vies. Alleen de banden zijn wat wit uitgeslagen en de lak is hoogstens wat dof.

Comment

Working...
                                          X