Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenVelgen vernukkeld qua parkeerschade of last van verf die afgaat?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenHeb 'm toch maar gewassen
Zijkanten waren heel vuil en de wielen waren volledig gezout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenHoe zie jij dat?
Je moet toch achter het benzine station erin rijden? Als er veel volk is, staat daar altijd een rij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenJe moet toch achter het benzine station erin rijden? Als er veel volk is, staat daar altijd een rij.
maar nu weet ik het wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenah wist ik niet
maar nu weet ik het wel
héhé
Wel een goe carwashke
Comment
-
-
nu is het toch niet de moeite om de auto te wassen?
Als het weer nat wordt, worden de achterkanten weer pottezwart van al dat zout. Vandaag heb ik al een kilo pekel op m'n koplampen vergaard, en ik ben alleen van Torhout -> Oostende, Oostende -> Brugge en Brugge -> Torhout gereden.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenIk krijg het ook van die mannen. Vandaag nog op een clarckist moeten roepen die er wat ging op schrijven.
En buiten "vuil" of "was mij" komt daar dus niks uit é... Ipv dan iets orgineel te schrijven... Op een auto kan ik het zowiezo niet af, maakt tenslotte krassen.
(niet mijn auto)
Comment
-
Eerste keer dat ze dees winter zo smerig staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenAanvriezende mist
Dat ken ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEerste keer dat ze dees winter zo smerig staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenDie van mij is vorige week ook wel heel vuil geraakt...
Mijn nummerplaat is 384-ABR
Comment
Comment