Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
    En als ik hen dat instuur, wordt het niet goedgekeurd omdat het logo te prominent is voor reclame
    Bij mij kan je zelfs m'n naam,rekeningnummer enzo ook niet lezen door de zwarte kleur van de wagen en toch werd het goedgekeurd door Fortis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Bij mij kan je zelfs m'n naam,rekeningnummer enzo ook niet lezen door de zwarte kleur van de wagen en toch werd het goedgekeurd door Fortis.
      Fortis is dan ook een hyperefficient bedrijf

Ze gaan hun naam toch veranderen, dus dan kan je ook al eens zien of je iets anders op uw kaartje wilt

Comment

• Heb eergisteren al een nieuwe kaart aangevraagd .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          Heb eergisteren al een nieuwe kaart aangevraagd .
          Da's te vroeg eh gast, ze moeten nog van naam veranderen

Then again, aan hun werkritme, misschien nog juist op tijd

Comment

• Het is toch gratis voor mij .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
              Wat is daar nu hatelijk aan? 'k Moet toch op één of andere manier mijn koffer dichtdoen...en zo kan je op alles wel iets vinden é
              Is er aan de binnenkant van de kofferklep geen handgreep?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                Niet slecht bedoeld ofzo maar geen handgreep aan de binnenkant van de koffer?
                Toet, maar dan moet je dat dichtsmijten met 't gevaar de klep tegen uw hand te krijgen...ofwel laat je de klep horizontaal komen en waar duw je dan dicht?
                Help mij, o EricV!!

Comment

• Is een mini dan echt zo slecht ontworpen?
                  Zo goed als alle huidige wagens hebben een oplossing hiervoor. Tien jaar geleden werd elke wagen in een test in de AutoGids afgestraft als ze dit niet hadden, nu is dat toch voorbij?
                  Lees inderdaad maar eens de handleiding en probeer het eens. 't Moet lukken!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

Is een mini dan echt zo slecht ontworpen?
                    Zo goed als alle huidige wagens hebben een oplossing hiervoor. Tien jaar geleden werd elke wagen in een test in de AutoGids afgestraft als ze dit niet hadden, nu is dat toch voorbij?
                    'k ga mij daar nu echt niet mee bezighouden, sorry!

Comment

Afgrijselijk

komaan zeg, realistisch blijven hé
                      Da's al te laat, paar pagina's geleden ging het erover de achterruitenwisser niet te gebruiken omdat je "vuil" dan zou verstoord worden
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                        Een smerig karreke :

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten

Zo vuil is hij ook nog nooit geweest!
                          Rijdt deze nu rond in Eeklo?

Comment

'k ga mij daar nu echt niet mee bezighouden, sorry!
                            natuurlijk niet, je had al aangegeven dat het jouw zorg niet was, maar laat me maar even zagen

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                              Rijdt deze nu rond in Eeklo?
                              Nee rijd nooit in Eeklo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                                Nee rijd nooit in Eeklo
                                Dan heeft je eend een broerke .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                  Dan heeft je eend een broerke .
                                  of een zusje?

Comment

• Mijn kar hangt ook vol zout:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                                      Mijn kar hangt ook vol zout:

In mijn straat ligt er meer zout dan sneeuw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

Is een mini dan echt zo slecht ontworpen?
                                        Een Golf IV heeft dat in ieder geval niet. Zit wel een handgreep, maar ik wil wel eens iemand dat elegant zien doen, die koffer via die handgreep sluiten...

Comment

Toet, maar dan moet je dat dichtsmijten met 't gevaar de klep tegen uw hand te krijgen...ofwel laat je de klep horizontaal komen en waar duw je dan dicht?
                                          Help mij, o EricV!!
                                          Dat dichtsmijten is zo gevaarlijk toch niet? Jouw hand is eerder weg voor de koffer dichtvalt. En het voorkomt vuile vingers.

Comment

Working...
                                          X