Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Een Golf IV heeft dat in ieder geval niet. Zit wel een handgreep, maar ik wil wel eens iemand dat elegant zien doen, die koffer via die handgreep sluiten...
elegant niet, maar het gaat zeker. Hell, zelfs m'n ma kan het
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
elegant niet, maar het gaat zeker. Hell, zelfs m'n ma kan het
Na de komma moet ik niet meer verder lezen :p
Ooit al gegrepen naar dat handvat? Kweeni, maar is gewoon veel handiger om't gewoon dicht te doen. En je maakt je handen zowiezo vuil om de koffer open te doen... En met dat handvat 2x open doen, aangezien je ze de eerste keer niet hard genoeg hebt toegesmeten!
Toet, maar dan moet je dat dichtsmijten met 't gevaar de klep tegen uw hand te krijgen...ofwel laat je de klep horizontaal komen en waar duw je dan dicht?
Help mij, o EricV!!
is toch perfect dicht te gooien met de handgreep binnenkant?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Een Golf IV heeft dat in ieder geval niet. Zit wel een handgreep, maar ik wil wel eens iemand dat elegant zien doen, die koffer via die handgreep sluiten...
Golf IV heeft dat wel (modeljaar 2001 en verder toch alleszins).
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Kweetet suske,ma met zo'n vriesweer ga ik hem zeker ni wassen,heb vroeger met men Mondeo zo s'anderendaags eens mooi staan schilderen omda sloten dichtgevrozen waren en rubbers aan deuren vastgevrozen waren.
Ma je mag gerust zijn,hij zal weldra een zéééééééér grondige poetsbeurt krijgen.
En eigenlijk ben ik ook wel eens beetje fier da ik hem is zoooooo vuil gekregen heb.
Hmmja, elegant ... als ge daarmee bedoelt "zachtjes sluiten", dan gaat dat idd. niet
Kweetet suske,ma met zo'n vriesweer ga ik hem zeker ni wassen,heb vroeger met men Mondeo zo s'anderendaags eens mooi staan schilderen omda sloten dichtgevrozen waren en rubbers aan deuren vastgevrozen waren.
Ma je mag gerust zijn,hij zal weldra een zéééééééér grondige poetsbeurt krijgen.
En eigenlijk ben ik ook wel eens beetje fier da ik hem is zoooooo vuil gekregen heb.
Sinds vorig jaar gebruik ik dit om de rubbers iets of wat te beschermen tijdens de winter.
is toch perfect dicht te gooien met de handgreep binnenkant?
Vind ik ook
Ge moet eens letten hoe vrouwen die koffer dichtdoen, die hebben onvoldoende kracht en handcoordinatie om dat in 1 beweging te doen ... zegt dat ik het gezegd heb
Ge moet dat idd oefenen ... een keer, en daarna lukt het
Comment