Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    Een Golf IV heeft dat in ieder geval niet. Zit wel een handgreep, maar ik wil wel eens iemand dat elegant zien doen, die koffer via die handgreep sluiten...
    elegant niet, maar het gaat zeker. Hell, zelfs m'n ma kan het
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
      elegant niet, maar het gaat zeker. Hell, zelfs m'n ma kan het
      Na de komma moet ik niet meer verder lezen :p

Ooit al gegrepen naar dat handvat? Kweeni, maar is gewoon veel handiger om't gewoon dicht te doen. En je maakt je handen zowiezo vuil om de koffer open te doen... En met dat handvat 2x open doen, aangezien je ze de eerste keer niet hard genoeg hebt toegesmeten!

Comment

• __________________________

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Wat een gezever over hoe een kofferklep dicht te gooien.

Comment

• Ma echt hé!

En wtf, de handleiding lezen om de koffer correct dicht te doen, i mean WTF?!!!!

Dudes...

Comment

• Wie leest er nu een handleiding .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                Toet, maar dan moet je dat dichtsmijten met 't gevaar de klep tegen uw hand te krijgen...ofwel laat je de klep horizontaal komen en waar duw je dan dicht?
                Help mij, o EricV!!
                is toch perfect dicht te gooien met de handgreep binnenkant?
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Een Golf IV heeft dat in ieder geval niet. Zit wel een handgreep, maar ik wil wel eens iemand dat elegant zien doen, die koffer via die handgreep sluiten...
                  Golf IV heeft dat wel (modeljaar 2001 en verder toch alleszins).
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    Bwoa, 'k ben altijd bang dat de kofferklep mijn hand zal inhalen

Comment

• Int het echt is hij vuiler, maar in het algemeen wel een zalige kleur om proper te houden, je ziet er bijna geen vuil op..

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                            Int het echt is hij vuiler, maar in het algemeen wel een zalige kleur om proper te houden, je ziet er bijna geen vuil op..

Da's inderdaad een voordeel. Maar als een donkere (zwart of donkerblauw) mooi gewassen is, is dat 10x knapper dan dit kleur hé...

Comment

• zihier mijn pekelharing

Comment

• @Fast_Audi: Zijt ge nie verlegen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                  @Fast_Audi: Zijt ge nie verlegen?
                                  Kweetet suske,ma met zo'n vriesweer ga ik hem zeker ni wassen,heb vroeger met men Mondeo zo s'anderendaags eens mooi staan schilderen omda sloten dichtgevrozen waren en rubbers aan deuren vastgevrozen waren.
                                  Ma je mag gerust zijn,hij zal weldra een zéééééééér grondige poetsbeurt krijgen.
                                  En eigenlijk ben ik ook wel eens beetje fier da ik hem is zoooooo vuil gekregen heb.

Comment

Hmmja, elegant ... als ge daarmee bedoelt "zachtjes sluiten", dan gaat dat idd. niet

Maar sluiten tout court, geen probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                      Kweetet suske,ma met zo'n vriesweer ga ik hem zeker ni wassen,heb vroeger met men Mondeo zo s'anderendaags eens mooi staan schilderen omda sloten dichtgevrozen waren en rubbers aan deuren vastgevrozen waren.
                                      Ma je mag gerust zijn,hij zal weldra een zéééééééér grondige poetsbeurt krijgen.
                                      En eigenlijk ben ik ook wel eens beetje fier da ik hem is zoooooo vuil gekregen heb.
                                      Sinds vorig jaar gebruik ik dit om de rubbers iets of wat te beschermen tijdens de winter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        Vind ik ook

Ge moet eens letten hoe vrouwen die koffer dichtdoen, die hebben onvoldoende kracht en handcoordinatie om dat in 1 beweging te doen ... zegt dat ik het gezegd heb

Ge moet dat idd oefenen ... een keer, en daarna lukt het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                                          Bwoa, 'k ben altijd bang dat de kofferklep mijn hand zal inhalen
                                          roflol

Comment

Working...
                                          X