Oorspronkelijk geplaatst door W3N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenzal wel helpen bij gewone vrieskou,maar na het wassen van je wagen zit er echt overal water waar er dan best geen kan zitten,vb in je sloten enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenTuurlijk maar ik wou enkel duidelijk maken dat ik dit voor de rubbers gebruik in de winter, ongeacht of ik 'm nu gekuist heb of niet. Je auto wassen bij vriestemperaturen is sowieso niet bevorderlijk.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenDa's inderdaad een voordeel. Maar als een donkere (zwart of donkerblauw) mooi gewassen is, is dat 10x knapper dan dit kleur hé...
Comment
-
ik kijk al uit naar woensdag als het weer begint te dooien (dacht ik toch): eerst extra smerig prettig vettig, en daarna is m'n waterslang hopelijk ontdooid om tegen het weekend de wagen te wassen.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenik kijk al uit naar woensdag als het weer begint te dooien (dacht ik toch): eerst extra smerig prettig vettig, en daarna is m'n waterslang hopelijk ontdooid om tegen het weekend de wagen te wassen.
Maar tegen volgend wekend geven ze wel weer lichte nachtvorst.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenSinds vorig jaar gebruik ik dit om de rubbers iets of wat te beschermen tijdens de winter.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten't is goed gerief. alleen spijtig dat wurth niet aan particulieren (mag) verkopen.
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenkan dit ook niet metgewone vaseline? Of is dat te vettig?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDag BMW-logo
enkel gewone weg of ook drift fun?Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDag BMW-logo
Volgens mij de meest vuile wagen in dit topic.
Comment
-
Welke kleur heeft die normaal? Zilvergrijs?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenWelke kleur heeft die normaal? Zilvergrijs?
Comment
Comment