Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Bij mij zie je geen verschil meer achteraan, nu, 't is allemaal één en dezelfde kleur. BMW logo is gewoon een bobbeltje, je ziet geen sprankeltje blauw of wit nog, idem nummerplaat. Echt zot
Op m'n velgen en op m'n achterbumper hangt het vuil zo dik dat het nu in stukken begint te breken als de ijslaag van de noordpool, en 't schiet er in brokken af.
't achterste van de mijne is ook weer volledig weg ... je ziet amper nog dat er reclame op de achterkant staat ... en de nummerplaat ... ik weet zelfs niet zeker of ze er nog aan hangt, kan het niet zien.
morgen eens door de carwash sleuren
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik krijg de mijne gewoon onmogelijk viezer dan dit:
Lame, ik weet het . Een maand niet wassen, +/- 3000km over snelwegen, binnenwegen, besneeuwde vliegvelden etc etc. Ik snap echt niet wat ik verkeerd doe . Swat, ben hem net eens af gaan spuiten, want erg goed kan al dat zout toch niet zijn, me dunkt.
Lame, ik weet het . Een maand niet wassen, +/- 3000km over snelwegen, binnenwegen, besneeuwde vliegvelden etc etc. Ik snap echt niet wat ik verkeerd doe . Swat, ben hem net eens af gaan spuiten, want erg goed kan al dat zout toch niet zijn, me dunkt.
Gewoon zoals ons doen en min 3000 km/week rijden, zal er morgen is van tbuske trekken, ziet er ook redelijk "mat" uit
Comment