't Zal in België ook niet te lang meer duren vooraleer het zout op is...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar Bekijk Berichten't Zal in België ook niet te lang meer duren vooraleer het zout op is...
http://www.nd.nl/artikelen/2010/janu...elgie-bijna-opOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Hier in Nederland en Belgie weten ze zich geen raad met dit weer. Veel wegen zijn ronduit slecht vrijgemaakt en op veel wegen is zelfs niet gestrooid. In Zweden is dit wel anders.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Ik heb m'n auto al 2 maanden ofzo niet meer kunnen wassen (carwash doe ik niet aan, vind ik zonde van het geld en bang voor schade), hij heeft dus al 2 sneeuwperioden met veel zout erop zitten, waarbij hij tussen de vorige en de huidige sneeuw wel vrij "proper" was van door de regen de rijden. Zou dit slecht zijn? Ik wil hem wel wassen, maar in dit vriesweer is dat niet te doen en hij is toch weer even vuil na een ritje... En stiekem is het wel dik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenHier zijn de auto's ook al 3-4 maanden niet meer gewassen, gezond is het allesbehalve, maar het moet er maar tegen kunnen.
Ik weet wel dat ik ga vloeken wanneer ik de E moet wassen, want die zout is rotzooi voor het chrome) moet er ook maar tegen kunnen vind ik en het heeft gewoon geen zin om hem te wassen
Gelukkig heb ik bijna geen chroom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk heb m'n auto al 2 maanden ofzo niet meer kunnen wassen (carwash doe ik niet aan, vind ik zonde van het geld en bang voor schade), hij heeft dus al 2 sneeuwperioden met veel zout erop zitten, waarbij hij tussen de vorige en de huidige sneeuw wel vrij "proper" was van door de regen de rijden. Zou dit slecht zijn? Ik wil hem wel wassen, maar in dit vriesweer is dat niet te doen en hij is toch weer even vuil na een ritje... En stiekem is het wel dik
En na de winter een bodemwasje of twee en hup naar de volgende winter.
Vandaag is de mijnen ook echt vuil geworden, en ik laat het hoor. Juist de pekel van de koplampen, 't is al.
Ik vind het ook cool
Als ik nu een propere wagen zie, heb ik al even veel schrik dan als ik een oude pee met een pet zie.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenmaar naar mijn normen staat 'm verdomd vuil
Al eens een vuile auto gezien1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenzoals je zei: ze zijn ervoor gemaakt, laat hem maar vuil.
En na de winter een bodemwasje of twee en hup naar de volgende winter.
Vandaag is de mijnen ook echt vuil geworden, en ik laat het hoor. Juist de pekel van de koplampen, 't is al.
Ik vind het ook cool
Als ik nu een propere wagen zie, heb ik al even veel schrik dan als ik een oude pee met een pet zie.Morgen eens foto nemen...'t vriest hier trouwens al -7 met als gevolg dat de dampen van de friet nu aangevrozen hangen binnen tegen m'n voorruit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenAl eens een vuile auto gezien
normaal kuis ik 'm minstens ene keer per week, maar nu is het totaal nutteloos..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenidem, ik denk dat het van oktober geleden is, ik wou hem nog voor de zweedmeet kuisen maar 't was toen al te koud naar m'n goesting.. en toen stond hij ook al vuil dus nu is't nog een pak erger. Feit is wel dat ge dat ni goed ziet op die kleur dus dat is wel een meevallerMorgen eens foto nemen...'t vriest hier trouwens al -7 met als gevolg dat de dampen van de friet nu aangevrozen hangen binnen tegen m'n voorruit
Bij mij is het geleden van net voor de zweedlovers. Ondertussen hangt er van elke Vlaamse provincie wel wat aan m'n wagen__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenMan... Ik ga echt eens foto's moeten pakken van de X5 nu...
Tes een echte camionette geworden... Ik zie niks meer door de achterruit...sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenHier zijn de auto's ook al 3-4 maanden niet meer gewassen, gezond is het allesbehalve, maar het moet er maar tegen kunnen.
Ik weet wel dat ik ga vloeken wanneer ik de E moet wassen, want die zout is rotzooi voor het chromesigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDe auto staat constant vochtig (net of 'ie aan't zweten is), waardoor de echte vuiligheid niet tot zijn recht komt
. Het is -15 buiten en jullie E-klasse is aan t zweten
.
sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDat zeggen ze allemaal. Het is -15 buiten en jullie E-klasse is aan t zweten
.
In de garage is het hooguit -1 of -2 ofzo
Hij gaat er droog in en komt er nat uit
Gezond
Comment
Comment