Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Voorlopig trekt de boite het nog, behalve in 5de in het hoge toerenbereik. Dan moet ik licht een tikje gas lossen zodat ie naar 6de gaat, blijft anders gewoon hangen. Maar bon, die kar wordt wel altijd ten volle benut natuurlijk, in die zin ben ik voorlopig nog aangenaam verrast.
Welke andere carwashes zijn er in die streek met die kwaliteit aan die prijs?
Mijn madam werkt daar, t was ne gok.
Goh er zijn er toch wel wat in de buurt hé, Menen, Wevelgem enz. Maar je zegt het goed: met die kwaliteit aan die prijs! Elders betaal ik het dubbele aan jetons, niet te doen.
Voorlopig trekt de boite het nog, behalve in 5de in het hoge toerenbereik. Dan moet ik licht een tikje gas lossen zodat ie naar 6de gaat, blijft anders gewoon hangen. Maar bon, die kar wordt wel altijd ten volle benut natuurlijk, in die zin ben ik voorlopig nog aangenaam verrast.
Herkenbaar, wij hadden ook dat probleem met de Cayenne indertijd.. maar daar was het 4de versnelling. 600 euro kosten aan, binnen garantie vervangen (weet niet meer exact wat)
Ach ja, écht stoort het me niet eigenlijk, en ik lig nogal redelijk in de clinch met m'n garage...denk dat ik daar momenteel niet echt naar garantie moet gaan vragen, laten we het daarop houden
je moet de olie en de filter van de boite eens laten vernieuwen + updaten.Heb dat bij de mijne gedaan en je voelt het verschil.
Comment