Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heerlijk

Comment

• Geweldig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
        vandaag te Huy ...
        overduidelijk een verkenningswagen...

Comment

• mijne was vandaag ook niet meer om aan te zien....
          jammergenoeg geen pics.. enkel onboard movieke

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichten
            overduidelijk een verkenningswagen...
            er reed idd ferm materiaal rond
            TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Mijn kar zal niet meer wintervuil worden, zal minstens om de week gewassen worden nu tijdens de winter...

Vorig jaar was die heel de winter zonder wasbeurt... waardoor het zout sporen op m'n remmen heeft achtergelaten...

Remmen werken nog meer dan behoorlijk daar niet van, maar als ik traag rem klink ik als een bus die tot stilstand komt...

Comment

• Ik steek nog liever iedere winter andere remmen dan dat ik mijn auto telkens moet wassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                    Ik steek nog liever iedere winter andere remmen dan dat ik mijn auto telkens moet wassen
                    Telkens na de winter nieuwe schijven steken is een duur affaire... Met blokjes zou ik nog kunnen leven...

Comment

mijne was vandaag ook niet meer om aan te zien....

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      knap!

Comment

• Zijn er nog fans ( ik veronderstel Werner) van mijn matroze wrap?

Comment

mijne was vandaag ook niet meer om aan te zien....

+ YouTube Video

Magnifiek!

Dat geluidje, en zo heerlijk tailhappy!

Comment

• 535.000km.....en vuil
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Nette kilometerstand

Comment

• Tjah

Comment

• Waar zitten jullie met de wagen dat die allemaal zo vuil worden?
                                  Ik ben gisteren avond nog een stuk in het veld gaan rijden, en ge ziet het d'r niet eens aan.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Waar zitten jullie met de wagen dat die allemaal zo vuil worden?
                                    Ik ben gisteren avond nog een stuk in het veld gaan rijden, en ge ziet het d'r niet eens aan.
                                    Ze kladden dat er zelf op zodat ze in't topic enkele pics van hun wagen kunnen plaatsen.
                                    There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Ik rij maar met een een simpele astra, maar als die maar wat vuil is was ik hem toch maar al te graag. Kan het nooit hebben om met zo een ranzige wagen rond te rijden.

Khoop dat die m5 er toch niet zo al te lang bij rijdt zo'n wagen verdient dat zeker niet
                                      2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• zelfs vuil is ie mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Waar zitten jullie met de wagen dat die allemaal zo vuil worden?
                                          km's doen.
                                          En autosnelweg. Sprayt zo heel je auto vol.
                                          Slagregen of hevige regen is niet goed, zo miezerige plakregen of net gedaan met regenen, da's de ideale combo op snel vuil.
                                          In het veld geeft brokken modder, da's al.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X