Heerlijk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenvandaag te Huy ...
Comment
-
mijne was vandaag ook niet meer om aan te zien....
jammergenoeg geen pics.. enkel onboard movieke
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichtenoverduidelijk een verkenningswagen...
TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Mijn kar zal niet meer wintervuil worden, zal minstens om de week gewassen worden nu tijdens de winter...
Vorig jaar was die heel de winter zonder wasbeurt... waardoor het zout sporen op m'n remmen heeft achtergelaten...
Remmen werken nog meer dan behoorlijk daar niet van, maar als ik traag rem klink ik als een bus die tot stilstand komt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenIk steek nog liever iedere winter andere remmen dan dat ik mijn auto telkens moet wassen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichtenmijne was vandaag ook niet meer om aan te zien....
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichtenmijne was vandaag ook niet meer om aan te zien....
+ YouTube Video
Magnifiek!
Dat geluidje, en zo heerlijk tailhappy!
Comment
-
535.000km.....en vuilCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Waar zitten jullie met de wagen dat die allemaal zo vuil worden?
Ik ben gisteren avond nog een stuk in het veld gaan rijden, en ge ziet het d'r niet eens aan.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWaar zitten jullie met de wagen dat die allemaal zo vuil worden?
Ik ben gisteren avond nog een stuk in het veld gaan rijden, en ge ziet het d'r niet eens aan.There is never time to do it right but there is always time to do it over.
Comment
-
Ik rij maar met een een simpele astra, maar als die maar wat vuil is was ik hem toch maar al te graag. Kan het nooit hebben om met zo een ranzige wagen rond te rijden.
Khoop dat die m5 er toch niet zo al te lang bij rijdtzo'n wagen verdient dat zeker niet
2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWaar zitten jullie met de wagen dat die allemaal zo vuil worden?
Ik ben gisteren avond nog een stuk in het veld gaan rijden, en ge ziet het d'r niet eens aan.
En autosnelweg. Sprayt zo heel je auto vol.
Slagregen of hevige regen is niet goed, zo miezerige plakregen of net gedaan met regenen, da's de ideale combo op snel vuil.
In het veld geeft brokken modder, da's al.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment