Hoe is het met je auto Porker?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenBenieuwd wanneer ze je gaan tegenhouden voor de onleesbaarheid van je nummerplaat
Nog iets laten doen aan het olieverbruik?
Nee, ik moet dringend eens teruggaan bij Sergepower, olie lekt nog steeds, al is het "onder controle". Olieverbruik is ook serieus gedaald, blauwe rook is echter hilarisch qua proporties, een diesel is er niets tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHoe is het met je auto Porker?
Die blauwe rook blijft, maar 'ie rijdt niet anders dus ik trek me er niet veel van aan tbh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten@Porker
waar is die 3e foto genomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenKomt ook door uw fotografiekunsten denk ik, toestel stilhouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWéér een shoot van Mike Crawat! Geschoten met de Canon DSLR5200 Cybershot.
Knap resultaat, al had de compositie van de locatie beter gemogen, en had hij meer uit de locatie kunnen halen.
Dat terzijde, na lange afwezigheid nog 'ns foto's van m'n vuil strijkijzer.
Comment
-
2 dagen na mooi gewassen voor de WVL meet was het ook al terug om zeep:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenKomt ook door uw fotografiekunsten denk ik, toestel stilhouden.There is never time to do it right but there is always time to do it over.
Comment
-
-
Comment