Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Druppellader ftw.

Hangt nu wegens de winterstop constant aan de MG, maar met die vriestemperaturen van de afgelopen dagen heb ik hem toch ook even aan de E laten hangen. Die batterij is immers ook al 6j oud en de auto staat meer stil dan iets anders nu en bij die koude kreeg ik toch vaak meldingen van battery protection. Zonder de lader was ze gegarandeerd kapot geweest denk ik...
    Mja,

Wegens gebrek aan een garage is dat helaas niet echt mogelijk maar soit, er steekt een nieuwe batterij in en 't probleem is dus van de baan. Best wel raar, ik start deze morgen zonder problemen, na 200m begint m'n lampje van m'n batterij te pinken, dan effe gevolgd door ESP/ABS waarna alles terug uitging, 200 meter verder stop ik, ga effe iets halen en 't was gedaan met spelen

Nu ja, aangezien ik tegenwoordig soms echt héél korte afstanden doe: max 5km op een dag met airco, voor & achteruitverwarming volle tuub mag ik eigenlijk totaal niet klagen...

Comment

• Voor dagelijks gebruik is het zelfs met garage een beetje onhandig om een druppellader te gebruiken inderdaad.
      Maar gezien de korte afstanden is dat wel de beste oplossing

En de batterij van de E kost blijkbaar €170 (wel "OEM Benz" )

Comment

Batterij voor de Ford kost rond de 50 EUR denk ik bij Kramp (huismerk) of bij onze onderdelenboer (In dat geval is het eentje van Bosch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Sinds gisterenavond is de mijne zot proper geworden.

is zo'n 3 maand geleden dat ik die gewassen had, remstof/koek op velgen, zout overal, smurrie/zand op de achterkant en zijkanten.
          Gisterenavond kom ik thuis: kar volledig proper. Wielen zijn gewoon VRIJ van remstof , al die smurrie en modder eraf, enkel een beetje dofheid van't zout ofzo.
          wtf
          Ik had dat dus ook vanmorgen hé...

Kar was al een paar maand niet meer gewassen en reed al met donkere antraciete velgen ondertussen...

Kom ik vanmorgen buiten,'tsjiens, heeft mijn madam mijn auto nu gisteren gekuist?'

Comment

Is goedkoop.

Betaalde voor mijn vorige E een dikke 200 euro voor een Varta.

Maar zo'n batterij moet 15 jaar meegaan. Een nieuwe accu en je hebt nooit problemen, mijn auto's staan soms meer dan 3 maand stil en starten altijd.
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Jij nooit last van foutmeldingen over de batterij of beschermingsmodus?

Comment

• Niet echt zot vuil maar 5 maand niet meer gewassen begint toch zichtbaar te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  Niet echt zot vuil maar 5 maand niet meer gewassen begint toch zichtbaar te worden.

Idd
                  Tijd om de schimmel van je vensters te doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Idd
                    Tijd om de schimmel van je vensters te doen!
                    't Is een Peugeot dus dat komt zo van de fabriek!

Comment

• T is precies een wrak dat achteraan bij de dealer in een hoek staat. Was die eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Het is weer van dat

Voor

Na

Comment

• Hoi! Morgen of overmorgen toch proberen langs de wasbox te passeren.
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ik merk ook een verschil kant van de pijp staat

Comment

• Afgelopen weekend met de sneeuw was die nog behoorlijk proper. Ondertussen +/- 800km er bij.

Comment

• De mijne heeft sinds vandaag precies een overdosis bandenblinkmiddel gehad, zo blinken en de rest van de auto blijft ook zo vettig, raar

Comment

• Ik ging mijn auto halen bij de garagist, en blijkbaar hebben zij mijn auto gewassen. Weg wintervuil

Comment

• onze camionette
                                    ook verkrijgbaar in het wit

mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      De mijne heeft sinds vandaag precies een overdosis bandenblinkmiddel gehad, zo blinken en de rest van de auto blijft ook zo vettig, raar
                                      bij mij juist omgekeerd
                                      Witgrijze flanken, banden en kofferklep.

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                      Ik ging mijn auto halen bij de garagist, en blijkbaar hebben zij mijn auto gewassen. Weg wintervuil
                                      je was toch wel kwaad zeker?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                        Eigenlijk enkel omdat ik er geen foto van heb kunnen nemen (klinkt misschien contradictorisch, omdat ik toch wel wat geld uitgeef aan goede poetsproducten ed, maar swirls komen terug, of je zou ieder jaar je auto moeten laten polieren)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          De mijne heeft sinds vandaag precies een overdosis bandenblinkmiddel gehad, zo blinken en de rest van de auto blijft ook zo vettig, raar
                                          De Xsara heeft whitewall banden

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                          Echt eh, spons + zeemvel

Of gewoon los door de carwash

Comment

Working...
                                          X