Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
-
Beveren-Leie
Ik woonde 2 jaar geleden nog in een van die appartementsblokken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arachna Bekijk BerichtenDeze morgen de mijnen zo gevonden ... zijkanten zijn nog erger ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk BerichtenBeveren-Leie
Ik woonde 2 jaar geleden nog in een van die appartementsblokken
Super rustig hé.. echt genieten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arachna Bekijk BerichtenDeze morgen de mijnen zo gevonden ... zijkanten zijn nog erger ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
Na de problemen met de pc nog geen tijd gehad voor mijn resize toolke te installeren...
Maar nu kan je wel zoeken achter defects in de na foto's
j/k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenHoe geraak jij uit je wagen, via het open dak of zo?
Koud zal em in elk geval ni hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi.Lover Bekijk Berichtenwaar woon je dan?
of je grootmoeder
en ja je kan er moeilijk naast kijke, als hij op straat staat'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenMoh, goed opgemerkt!
Super rustig hé.. echt genieten.
Comment
-
-
Zo'n 3 maand niet meer gewassen (15000km ongeveer), vandaag toch eens besloten om naar de carwash te gaan.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Eerste keer deze winter dat 't er een beetje op begint te trekken. Ik doe te weinig km op gezouten autostrades om 'm echt wintervuil te krijgen.
Donderdag of vrijdag gaat 'ie in 't sop, om proper op reis te vertrekken.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenvoor tuscani !!
*gaat vlug naar de naldi achter keukenzout*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEerste keer deze winter dat 't er een beetje op begint te trekken. Ik doe te weinig km op gezouten autostrades om 'm echt wintervuil te krijgen.
Donderdag of vrijdag gaat 'ie in 't sop, om proper op reis te vertrekken.
Edit:
Nog geen winterbanden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten100 meter richting kerk, ze heeft een rode Honda Logo
Comment
Comment