Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb daarstraks bij -6 mensen hun auto door de carwash zien rijden. Ik hoop dat ze hun deur nog openkrijgen bij thuiskomst

Comment

• Bijna 1000 km winterse autostrades.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• kort ritje van 40 km...

Tof verhaal trouwens: ik zat in een treintje op een nog net berijdbaar middenvak. Komt daar plots een vrachtwagen in volle vaart af op het linkervak :/
        Die had al flink aan den aperitief gezeten denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten

kort ritje van 40 km...

Tof verhaal trouwens: ik zat in een treintje op een nog net berijdbaar middenvak. Komt daar plots een vrachtwagen in volle vaart af op het linkervak :/
          Die had al flink aan den aperitief gezeten denk ik.
          Tof verhaal!

Vrachtwagens hebben heel wat gewicht mee waardoor ze meer grip hebben. Dat hij jullie in volle vaart inhaalt op het linkervak is wel geschift anders

Comment

• achter jou staat precies ook een leuke wagen om in de winter mee te rijden?
            1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
            2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
            2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
            -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
              achter jou staat precies ook een leuke wagen om in de winter mee te rijden?
              Op zomerbanden is dat een ramp in deze omstandigheden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten

Vrachtwagens hebben heel wat gewicht mee waardoor ze meer grip hebben.
                Daar heb je gelijk in, maar op z'n beurt maakt dat 't enorm gevaarlijk in 't andere geval ook: eens ze beginnen te slippen is er door dat gewicht geen houden meer aan, en alles wat de geladen vrachtwagen op z'n weg tijdens 't slippen tegenkomt veegt 'ie letterlijk van de kaart.

Die mannen hebben vaak te veel werkdruk en deadlines waardoor ze veel te vaak op of over de limiet gaan rijden, of sommigen hebben gewoon zo al te veel zelfvertrouwen.

't gaat genoeg mis met gecrashte vrachtwagens en al de betrokken (dodelijke) slachtoffers, dat zie je helaas genoeg in 't nieuws.

Comment

• Na 40 km door de sneeuw ploeteren.

Combinatie van veel verse sneeuw, zomerbanden en hellingen hebben er weer voor gezorgd dat mijn ABS de kluts kwijt is. Dashboard was precies ne kerstboom, ganse nest lampjes (rem, abs, error) en dan nog constant Check Brakes en Check ABS op de boordcomputer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten

Na 40 km door de sneeuw ploeteren.

Combinatie van veel verse sneeuw, zomerbanden en hellingen hebben er weer voor gezorgd dat mijn ABS de kluts kwijt is. Dashboard was precies ne kerstboom, ganse nest lampjes (rem, abs, error) en dan nog constant Check Brakes en Check ABS op de boordcomputer.
                    Wat ben ik blij dat ik al die elektronica ni heb Bij mij is gewoon schuiven naar alle kanten zonder foutmeldingen
                    Benzine
                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                    Diesel
                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Schuiven was geen probleem, heb hetzelfde voorgehad vorige winter op dezelfde plek. Blijkbaar geraakt de ABS de kluts kwijt als hij merkt dat de achterwielen stil staan en dat de voorwielen tegen 35 km/h aan het draaien (spinnen) zijn. Ben er toen nog voor naar de garage gereden en laten uitlezen maar ze konden niks vinden.

Na mijn tankbeurt waren alle meldingen weg.

Deze helling is de boosdoender, weg is voorzien van serieuze drempels waardoor je geen aanloop kan nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Bijna 1000 km winterse autostrades.

Comment

• Zondag wat gaan rondrijden. Moest wel, want gaan werken in Brussel en dan nog feestje.
                          Vandaag terug, trouwens. Gaat vlot, maar veel pipo's op de baan.
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• nog een paar van de fiat van de stiefpapa
                            na ritje lummen - malderen:

na een nachtje ontdooien in de garage:

en dit was het zicht bij het dakje van de a4:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                              Daar heb je gelijk in, maar op z'n beurt maakt dat 't enorm gevaarlijk in 't andere geval ook: eens ze beginnen te slippen is er door dat gewicht geen houden meer aan, en alles wat de geladen vrachtwagen op z'n weg tijdens 't slippen tegenkomt veegt 'ie letterlijk van de kaart.

Die mannen hebben vaak te veel werkdruk en deadlines waardoor ze veel te vaak op of over de limiet gaan rijden, of sommigen hebben gewoon zo al te veel zelfvertrouwen.

't gaat genoeg mis met gecrashte vrachtwagens en al de betrokken (dodelijke) slachtoffers, dat zie je helaas genoeg in 't nieuws.
                              Volledig correct

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Comment

• hier is mijne wintervuile wagen

Comment

• Database error.
                                      The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Vette combo! Ziet er wel niet erg winters uit, met die F430 Spider met open dak .

Comment

• Uploaded with ImageShack.us
                                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Working...
                                          X