Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
      Uwe nieuwe wagen?

Comment

• Comment

• Brede banden en een platte achterkant, geen goede combinatie. Ik kuis m'n kar elke week een keertje en doe niet al teveel km's. Binnen de kortste keren heb je met nat koud weer dit:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Brede banden en een platte achterkant, geen goede combinatie. Ik kuis m'n kar elke week een keertje en doe niet al teveel km's. Binnen de kortste keren heb je met nat koud weer dit:

Then again, je hebt een ruitenwisser om dat probleem op te lossen

De knop staat ergens op de hendel rechts van het stuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
              Then again, je hebt een ruitenwisser om dat probleem op te lossen
              Is de auto dan proper als je die gebruikt?

Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
              De knop staat ergens op de hendel rechts van het stuur
              Hé, dat wist ik nog niet! Bedankt voor de tip! Nu gaat m'n auto gans gewassen zijn met één druk op een knop.

Comment

Is de auto dan proper als je die gebruikt?
                Kan je door metaal kijken ?

Comment

• Hij wilt wellicht gewoon een propere wagen, dan alleen een propere achterruit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk Berichten
                    Hij wilt wellicht gewoon een propere wagen, dan alleen een propere achterruit
                    Volgens mij heeft hij nu een bengel nodig die daarop schrijft : "was mij"

Comment

• ik heb eens een bengel gehad die VUILVO op de achterruit geschreven had

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk Berichten
                        Hij wilt wellicht gewoon een propere wagen, dan alleen een propere achterruit
                        Gij hebt 'm!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                          ik heb eens een bengel gehad die VUILVO op de achterruit geschreven had
                          Liefhebber waarschijnlijk

Comment

Brede banden en een platte achterkant, geen goede combinatie. Ik kuis m'n kar elke week een keertje en doe niet al teveel km's. Binnen de kortste keren heb je met nat koud weer dit:

Is bij mij hetzelfde , gewoon niet proper te houden

Comment

• Bij onze X3 is dat ook zo maar dat zijn niet zo'n brede banden, 235 geloof ik.

Comment

• ondertussen al weer proper maar vorige week was hij zo:

Een 1500 km oftewel een weekje autosnelweg, westvlaamse boerenwegels en werven, en in tussentijd opdrogen in de verwarmde garage op 't werk.

'k Zag onlangs een foldertje van Volvo, waarin de spoiler op de achterklep aangeprezen werd als ideaal "om je achterruit proper te houden". Yeah right

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Vettig, zeker als je het vergelijkt met net na de detail deze zomer...

Comment

• Hmmm, lekkere config!

Comment

• een propere auto is toch wel hemel en aarde verschil he!
                                      (vooral aarde )

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Een 1500 km oftewel een weekje autosnelweg, westvlaamse boerenwegels en werven, en in tussentijd opdrogen in de verwarmde garage op 't werk.
                                        Die garage maakt wel een groot verschil denk ik, de mijne is nog nooit gewassen en die staat er zo vuil niet bij. Na een goeie regenbui blinkt die zelfs nog een beetje
                                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

ondertussen al weer proper maar vorige week was hij zo:

'k Zag onlangs een foldertje van Volvo, waarin de spoiler op de achterklep aangeprezen werd als ideaal "om je achterruit proper te houden". Yeah right
                                          Staan er al krassen op uw achterruit?
                                          Bij mij wel, achterkant altijd direct keivuil, en met winterbanden is het nog erger.

Comment

Working...
                                          X